英語歌曲:邁克爾.傑克遜-Unbreakable真愛無敵

邁克爾.傑克遜:Unbreakable


Unbreakable
  
真愛無敵
You took my hand
你執起我手
touched my heart
牽動我心
held me close
緊緊擁抱我
You were always there
你總是守侯著我
by my side
在我身旁
Night and day
日日夜夜
through it all
自始至終
Baby come what may
親愛的,不管發生什麼
Swept away on a wave of emotion
拋開情緒的波瀾起伏
Oh,we're caught
,我們陷入了
in the eye of the storm
情感的風暴中
And whenever you smile
每當你微笑
I can hardly believe
我幾乎不敢相信
that you're mine
你屬於我
Chorus<1>---
(1)
This love is unbreakable
此愛無堅不摧
It's unmistakable
此愛完美無缺
And each time I look in your eyes
每當我凝視你的雙眸
I know why
我就明白為何
this love is untouchable
此愛超脫凡俗
A feeling my heart jist can't deny
我的心無法抗拒這種感覺
Each time I look in your eyes
每次我凝視你的雙眸
oh baby,I know why
哦寶貝,我就明白為何
this love is unbreakable
此愛無堅不摧
Shared the laughter
分享歡笑
Shared the tears
分享淚水
We both know
我們都心知肚明
We'll go on from here
你我將從此白頭偕老
'Cause together we're strong
因為在一起我們變得堅強
In my arms
我的臂彎
that's where you belong
是你最終的歸屬
I've been touched by 
我曾經被
the hands of an angel
天使的雙手撫摩
I've been blessed by
我已被
the power of love
愛的力量所祝福
And whenever you smile
每當你微笑
I can hardly believe
我幾乎不敢相信
that you're mine
你屬於我
 
Chorus<2>---
(2)
Through fire and flame
這份無堅不摧的愛經得起熊熊烈焰的考驗
When all this is over
當一切沉埃落定
Our love still remains
我們的愛仍將繼續
Each time I look in your eyes
每次我凝視你的雙眸
oh,baby.I know why
,寶貝,我就明白為何
this love is unbreakable 
此愛無堅不摧

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()