英語歌曲:邁克爾.傑克遜-In the closet

邁克爾.傑克遜:In the closet


There's Something I Have To Say To You
有些事情我不得不告訴你
If You Promise 如果你答應
You'll Understand 你會明白
I Cannot Contain Myself 我不能控制我自己
When In Your Presence 當我看見你時
I'm So Humble 我顯得如此卑微
Touch Me 撫摸我 
Don't Hide Our Love 不要抑制我們的愛
Woman To Man 女人和男人


She's Just A Lover
她只是一個的情人 
Who's Doin' Me By 使我充滿幻想
It's Worth The Giving 值得去給予
It's Worth The Try 值得去嘗試
You Cannot Cleave It 你不能太冷淡
Or Put It In The Furnace 或過於火熱
You Cannot Wet It 你不能熄滅它
You Cannot Burn It 你不能點燃它

She Wants To Give It 她想要把她給我
(She Wants To Give It)她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It)啊,她想要把她給我
Dare Me 我竟敢
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
She Wants To Give It 她想要把她給我
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
It's Just A Feeling 這只是一種快感
You Have To Soothe It 你需要冷靜下來
You Can't Neglect It 你不能疏忽 

You Can't Abuse It 你也不能放濫
It's Just Desire 這只是一種欲望
You Cannot Waste It 你不要浪費
Then, If You Want It 如果你想要到那時
Then, Won't You Taste It 那麼你將不能再感受
She Wants To Give It 她想要把她給我
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
Dare Me 我竟敢
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
She Wants To Give It 她想要把她給我
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
One Thing In Life 生命裡有件事 
You Must Understand 你必須明白
The Truth Of Lust 真實的欲望
Woman To Man 男和女之間
So Open The Door 打開大門吧
And You Will See 你將看到
There Are No Secrets 沒有任何秘密
Make Your Move 隨心所欲
Set Me Free 自由的釋放
Because There's Something about You Baby 因為有些東西關於你的寶貝
That Makes Me Want 這讓我想
To Give It To You 給你
I Swear There's Something 我敢發誓真的是在乎你
About You Baby 關於你寶貝
Just Promise Me Whatever We Say 只需保證無論我們說過什麼
Or Whatever We Do To Each Other 或做過什麼
For Now We'll Make A Vow 現在我們將發誓
To Just 為了
Keep It In The Closet 保持我們親密
If You Can Get It 如果你能得到
It's Worth A Try 那麼值得一試
I Really Want It 我真的想要
I Can't Deny 我不能否認
It's Just Desire 這只是一種欲望
I Really Love It 我真的很喜歡
'Cause If It's Aching 因為如果它很痛
You Have To Rub It 你必須要撫摸它
She Wants To Give It 她想要把她給我
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
Dare Me 我竟敢
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
She Wants To Give It 她想要把她給我
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
(She Wants To Give It) 她想要把她給我
(Aahh, She Wants To Give It) 阿,她想要把她給我
Just Open The Door 只要打開門
And You Will See 那麼你會看到
This Passion Burns 熱情在燃燒
Inside Of Me 在我內心
Don't Say To Me 別告訴我
You'll Never Tell 你永遠都不要說
Touch Me There 撫摸我這裡
Make The Move隨心所欲    
  
 
只需保證無論我們說過什麼做過什麼 
現在我們將發誓保持最親密。
Cast The Spell 深深的呼吸
Because There's Something
About You Baby
That Makes Me Want
To Give It To You 因為寶貝這在於你使我想要給予(以上四段的,不能分開翻譯)
I Swear There's Something 我發誓我是真的
About You Baby 在乎你
That Makes Me Want 這讓我想要
Just Promise Me 答應我
Whatever We Say 無論我們說了什麼
Or Do To Each Other 或者做了什
For Now We'll Make 現在我們會做到
A Vow To Just 一個願望只希望
Keep It In The Closet 能讓我最親密
Because There's Something
About You Baby
That Makes Me Want
To Give It To You 因為寶貝這在於你使我想要給予(以上三段的,不能分開翻譯)

Because There's Something
About You Baby
That Makes Me Want
因為寶貝這在於你使我想要給予(以上三段的,不能分開翻譯)

To Give It To You 給你
I Swear There's Something 我敢發誓真的是在乎你
About You Baby 關於你寶貝
That Makes Me Want 這讓我想要
To Give It To You 給你
I Swear There's Something 我敢發誓真的是在乎你
About You Baby 關於你寶貝
That Makes Me Want 這讓我想要
To Give It To You 給你
I Swear There's Something 我敢發誓真的是在乎你
About You Baby 關於你寶貝
That Makes Me Want 這讓我想要
To Give It To You 給你
There's Something About You Baby 我在乎你 寶貝
That Makes Me Want 這讓我想要
Just Promise Me 只要答應我
Whatever We Say 無論我們說了什麼
Or Whatever We Do To Each Other 或做了什麼
For Now We'll Make A Vow To Just 現在我們要許個願為了
Keep It In The Closet 保持我們最親密
(She Wants To Give It) 她想要給我
Dare Me 我竟敢
(Aahh) 啊
Keep It In The Closet 保持我們最親密

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()