英語歌曲:邁克爾.傑克遜-Morphine

邁克爾.傑克遜:Morphine


Morphine
嗎啡 

He got flat baby 他有氣無力寶貝 
Kick in the back baby
背後一腳寶貝  
A heart attack baby
心臟病要發作寶貝 
I need your body
我需要你的身體

A hot kiss honey 熱吻一個親愛的 
He's just a bitch baby
他真是條賤狗寶貝 
You make me sick baby
你讓我噁心寶貝  
So unrelying
一點都不可靠 

I'm such a swine baby 我就這樣卑賤 
All down the line daddy
在最底線晃蕩  
I hate your kind baby
我討厭你這類人 
So unreliable
一點都不可靠

A hot buzz baby 熱火朝天寶貝 
He's one of us baby
他是我們的一員寶貝 
Another drug baby
換一種藥物  
You so desire
你真是饑渴 

Trust in me 信任我  
Trust in me
信任我  
Put all your trust in me
把你的一切都託付給我  
You're doin' morphine
你正在使用嗎啡

They got place baby 他們有場子寶貝 
Kicked in the face baby
踢你臉一腳寶貝 
You hate your race baby
你厭惡你的種族寶貝 
You're just a liar
你只是個騙子!

Your every lick baby 你每舔一口寶貝 
Your dog's a bitch baby
你的狗真賤寶貝  
You make me sick baby
你讓我噁心寶貝  
You soul survivor
你的魂兒還沒丟 

She never cut from me 她從不因為我傷心 
She never cut baby
她從不傷心寶貝 
I had to work baby
我得工作了寶貝  
You just a rival
你來競爭啊

Always to please daddy 總得去愉悅他人 
Right up and leave daddy
站起來走啊 
You're throwing shame daddy
你在丟臉  
So undesirable
沒一點必要

Trust in me 信任我 
Trust in me
信任我 
Put all your trust in me
把一切都託付給我 
You're doin' morphine
你在用嗎啡!

Go'on babe 繼續啊寶貝 
Relax
放輕鬆  
This won't hurt you
這沒有傷害  
Before I put it in
閉上眼,數到 
Close your eyes and count to 10
我慢慢將它注射到你的身體裡 
Don't cry
別哭泣 
I won't convert you
我不會改變你 
There's no need to dismay
沒有必要驚慌失措 
Close your eyes and drift away
閉上眼睛,感覺飄遠

Demerol 度冷丁啊 
Demerol
度冷丁 
Oh God he's taking Demerol
上帝啊他在使用度冷丁 
Demerol
度冷丁啊  
Demerol
度冷丁 
Oh God he's taking Demerol
上帝啊他在使用度冷丁

He's tried 他用盡全力  
Hard to convince her
去向她證明 
To be over what he had
他要拋棄他所擁有的一切 
Today he wants it twice as bad
今天他想多用兩倍(的藥物) 
Don't cry
別哭泣  
I won't resent you
我不會恨你 
Yesterday you had his trust
昨天你贏得了他的信任  
Today he's taking twice as much
今天他就要服用兩倍(的劑量)

Demerol 度冷丁啊  
Demerol
度冷丁  
Oh God he's taking Demerol
上帝啊他在使用度冷丁 
Demerol
度冷丁啊  
Demerol
度冷丁  
Oh God he's taking Demerol
上帝啊他在使用度冷丁

He got shit baby 他知道狗屁寶貝  
Your dog's a bitch baby
你有條賤狗寶貝 
You make me sick baby
你讓我噁心寶貝 
You are a liar
你只是個騙子

Is truth a game daddy 真理就是一場 
To win the fame baby
贏得名氣的遊戲? 
It's all the same baby
全都一樣寶貝 
You're so reliable
你真可靠

Trust in me 信任我  
Trust in me
信任我 
Put all your trust in me
把所有的一切都託付予我 
She's doin' morphine
她在使用嗎啡

You just sit around just talkin' nothing 你四處閒逛,無話想說 
You're takin' morphine
你在使用嗎啡!

Go'on baby 繼續啊寶貝 
You just sit around just talkin' nothing
你四處閒逛,無話想說 
You're takin' morphine
你在使用嗎啡!

Hoo-hoo! 
Just sit around just talking nothing about it 
You're takin' morphine 
You just sit around just talking about it 
You're taking morphine 
You just sit around just talkin' nothin'  
And takin' morphine

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()