Imagine Me Without You (Jaci Velasquez)

一首旋律相當抒情的歌曲,Mi2(張木易和miki)翻唱過。原唱Jaci Velasquez。人生路很長,總要找個伴一路前行,不孤單,不寂寞。希望那個你快快來到我身邊,我們一起開心快樂,一路上有你!珍惜~

歌手簡介:

Jaci Velasquez(傑西.韋拉斯克斯)1979年10月15日生於美國,10歲開始歌唱,13歲就到白宮去參加表演,1995年的第一張單曲就創下了CCM排行榜第一名的好成績,之後更是佳績不斷,包括拉丁格萊美獎提名等等,至今唱片銷量已超出300萬張。

Jaci Velasquez在當地可以說是家喻戶曉,演唱風格則是兼具熱情奔放、柔緩抒情,相信聽過專輯之後定會對她動聽的嗓音、極富特色的演唱風格留下較深的印象。

Jaci Velasquez有著和Christina 相似的聲音,卻比後者乖巧健康;她也有著和jennifer lopez類似的拉丁氣質,卻比後者多了一份青春活力。1979年出生的Jaci Velasquez在她17歲時已經征服了拉丁福音歌壇。

Jaci Velasquez做為世界上為數不多的Christian藝術家毫無疑問地贏得流行歌劇女王的稱號。她就已經擁有三張白金銷量唱片,六次Dove大獎,一次Billboard拉丁音樂獎,一次Premio Le Nuestro音樂獎,三次德國音樂獎,5次Billboard音樂獎提名,16次電臺單曲排行冠軍,無數次地成為雜誌封面人物,訪問對象。

Imagine me without you

As long as stars shine down from heaven
只要星星還在天國閃爍

And the rivers run into the sea
只要江河還匯入大海

Till the end of time forever
直到時間的盡頭

You are the only love I'll need
你就是我唯一的愛

In my life you're all that matters
在我的生命裡你是一切

In my eyes the only truth I see
在我的眼裡你就是真理

When my hopes and dreams have shattered
當我的願望夢想破碎

 

You're the one that's there for me
你就是那個一直在我身邊支持我的人

When I found you I was blessed
當我找到你的時候,我一定被神所庇佑

And I will never leave you, I need you
我想我永遠不會離開你,因為我需要你

Chorus:

Imagine me without you
如果我沒有了你

I'd be lost and so confused
我一定會迷失方向

I wouldn't last a day, I'd be afraid
我恐怕自己撐不過一天

Without you there to see me through
如果你不在了,將沒有人會看穿我

Imagine me without you
如果我不再擁有你

Lord, you know it's just impossible
天哪,你知道這是不可能的

Because of you, it's all brand new
因為你,我的生命才是新的

My life is now worthwhile
我的生活才有意義

I can't imagine me without you
我無法想像離開你的生活會是什麼樣

When you caught me I was falling
當我墜落時你接住了我

Your love lifted me back on my feet
你的愛托起了我

It was like you heard my calling
就好像你聽到我在呼喚你

And you rush to set me free
你奮不顧身奔向我讓我自由

When I found you I was blessed
當我找到你的時候,我一定是被神所庇佑

And I will never leave you, I need you
我永遠不會離開你,因為我需要你

Imagine me without you
如果我沒有了你

I'd be lost and so confused
我一定會迷失方向

I wouldn't last a day, I'd be afraid
我恐怕自己撐不過一天

Without you there to see me through
如果你不在了,將沒有人會看穿我

Imagine me without you
如果我不再擁有你

Lord, you know it's just impossible
天哪,你知道這是不可能的

Because of you, it's all brand new
因為你,我的生命才是新的

My life is now worthwhile
我的生活才有意義

I can't imagine me without you
我無法想像離開你的生活會是什麼樣

When I found you I was blessed
當我找到你的時候,我一定是被神所庇佑

And I will never leave you, I need you oh
我永遠不會離開你,因為我需要你

(imagine me without you)
(I'd be lost and so...)
I'd be lost and so confused
我一定會迷失方向

I wouldn't last a day, I'd be afraid
我恐怕自己撐不過一天

Without you thereto see me through
如果你不在了,將沒有人會看穿我
(imagine me without you)
(Lord, you know it's just ...)

Impossible
不願承受

Because of you, it's all brand new
因為你,我的生命才是新的

My life is now worthwhile
我的生活才有意義

I can't imagine me
我無法想像

(without you)
I can't imagine me without you
我無法想像離開你的生活會是什麼樣

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()