Best in Me(Blue)

發跡於英國倫敦的BLUE由唐肯Duncan James、安東尼Antony Costa、黎Lee Ryan和賽門Simon Webbe 4人所組成,2001年5月,Blue以一支饒富都會節奏感的All Rise,以平地一聲雷之姿搶灘2001年初英國金榜Top 4,並高居點播榜Top10五周。接下來的To Close及If You come Back二首單曲成績更是驚人,不但均拿下排行冠軍,在銷量上也都有超過20萬張的斬獲。

From the moment I met you
I just knew you'd be mine
You touched my hand
And I knew that this was gonna be our time
I don't ever wanna lose this feeling
I don't wanna spend a moment apart

'Cause you bring out the best in me
Like no-one else can do
That's why I'm by your side
And that's why I love you

Every day that I'm here with you
I know that it feels right
And I've just got to be near you
Every day and every night
And you know that we belong together
It just had to be you and me

'Cause you bring out the best in me
Like no-one else can do
That's why I'm by your side
And that's why I love you

And you know that we belong together
It just had to be you and me

 

'Cause you bring out the best in me
Like no-one else can do
That's why I'm by your side

 

'Cause you bring out the best in me
Like no-one else can do
That's why I'm by your side,
And that's why I love you

 

'Cause you bring out the best in me
Like no-one else can do
That's why I'm by your side
And that's why I love you

 

從目前我見到你我就知道你是我的
你碰我的手
而且我知道這是去是我們的時間
我再也不想失去這種感覺
我並不想花一點時間外

[
合唱:]
'
產地來源證你帶出了我最好的,就像沒人能做到
這就是爲什麼我在你身邊,這就是爲什麼我愛你

每一天,我和你在一起
我知道這感覺不錯
而我只是想讓你身邊是每一天,每一個夜晚
而你知道,我們屬於彼此
它剛要你和我

'
產地來源證你帶出了我最好的,就像沒人能做到
這就是爲什麼我在你身邊,這就是爲什麼我愛你

而你知道,我們屬於彼此,這是你剛要和我

'
產地來源證你帶出了我最好的,就像沒人能做到
這就是爲什麼我在你身邊
'
產地來源證你帶出了我最好的,就像沒人能做到
這就是爲什麼我在你身邊,這就是爲什麼我愛你
'
產地來源證你帶出了我最好的,就像沒人能做到
這就是爲什麼我在你身邊,這就是爲什麼我愛你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()