365 Days (ZZ Ward)

ZZ Ward 出生在 賓夕法尼亞的一個小鎮叫羅斯堡,從小就聽父親寫和唱藍調,之後他父親組成了一個布魯斯樂隊,那時 ZZ Ward 還是個孩子,因此從小就耳聞目染,所以現在的 ZZ Ward 音樂靈感及風格大部份都是被父親影響的。

美國多元唱作才女 ZZ Ward 沙啞富有磁性的嗓音,很多人對於這位歌手極為陌生,在聽完這首歌後絕對會讓你愛上這位迷幻的歌手。

365 Days 

Your clothes out on the blacktop
Scattered suits on the street
Frames and broken pictures in the mid-September heat
We set these nights on fire
So hot, we burned it down
Now all that's left of us is ashes on the ground

I told you back in June
You knew damn well what I would do

Three hundred sixty five days
You been making me wait
So keep your two-timing games
It's a lot of too late
The summer's over, over, over
Over, over, over

Drop your keys from six stories
Shout out "It's raining green"
Don't tell lies in heaven or an angel will get mean
Diamonds and white gold watches
Watch how fast they will sore
You always said you wanted to give back to the poor

 

I told you back in June
You knew damn well what I would do

Three hundred sixty five days
You been making me wait
So keep your two-timing games
It's a lot of too late
The summer's over, over, over
Over, over, over

I won't be your debutante
Won't be the fool to your savant
I can't fix your cracked up dreams
While the leaves fall off these trees
I won't spend the winter nights
Holding on to would and right
You might break your words real fast
But mine are made to last

Three hundred sixty five days
You been making me wait
So keep your two-timing games
It's a lot of too late
The summer's over, over, over
Over, over, over

Three hundred sixty five days
You been making me wait
So keep your two-timing games
It's a lot of too late
The summer's over, over, over
Over, over, over now

Over now

你的衣服出來的柏油路,
在街上散西裝,
框架和破碎的圖片在九月中旬的熱量,
我們放火這些夜晚,
這麼熱,我們彎了下來,
現在所有剩下的我們是在地面上的灰燼,

我告訴你,早在六月,

你知道該死的好我會做什麼,

365天,你一直讓我等待,

因此,保持你的兩個計時遊戲,

這是一個很大的太晚了,

夏天結束了,過,過,完了,完了,完了,

從六層放下你的鑰匙,

喊出來,下雨了綠色,

 不說假話在天堂或天使將獲得的意思是,

鑽石和白金手錶,

鐘錶,他們將如何快速飆升,

你總是說你想退給窮人,

我告訴你,早在六月,你知道該死的好我會做什麼

[|來源:http://www.elyrics.net |] 365天,你已經讓我等待,

因此,保持你的兩個計時遊戲,

這是一個很大的太晚了,

夏天結束了,完了,完了,完了,完了,完了,

我不會是你見過世面,

會不會是傻瓜,

你學者,我不能修復你破解了夢想,

雖然葉片脫落這些樹,

我不會花的冬夜,

永保什麼是不對的,

你可能會破壞你的話真快,

但我的是由到最​​後,

365天,你一直讓我等待,

因此,保持你的兩個計時遊戲,

這是一個很大的太晚了,

夏天結束了,

完了,完了,完了,完了,完了,365天,

你已經讓我等待,

因此,保持你的兩個計時遊戲,

這是一個很大的太晚了,

夏天結束了,

完了,完了,完了,完了,結束了,結束了

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()