A Living Prayer(Alison Krauss)

 

聽好聽的英文歌學英語,英文歌精選,第一遍是念英語歌詞,第二遍是聽英文歌。Alison KraussA Living Prayer

 

Alison Krauss愛麗森.克勞斯,是當今美國藍草音樂的領軍者。從第一次聽到,到現在已經十年,從那後,她就是我心中的第一好聲音。 Alison如水晶般純淨,如天空般純粹的聲音會在不知不覺中撫平你浮躁的心。Alison純淨而清亮的歌聲時而歡喜昂揚,時而抑鬱低吟,很簡單的音樂,很平實地唱著生活中的點點滴滴。這是一種不慍不火,溫暖卻憂鬱,柔美又堅強的,一種舒服得令人掉淚的感動。

A Living Prayer
虔誠祈禱

In this world I walk alone with no place to call my home
在這個世上,我獨自漫步,沒有屬於我的歸宿
But there's One who holds my hand
然而有那麼一個人緊握住我的手
The rugged road through barren lands
從高低不平的小路穿過荒蕪的土地
The way is dark, the road is steep
儘管天黑路峭
But He's become my eyes to see
但他卻指引我前進的方向
The strength to climb, my griefs to bear
當我在經受磨難時,他賦予我力量
This Savior lives inside me there
上帝就在我心裡
In Your love I find release
在你的關愛下,我如釋重負
A haven from my unbelief
唯有你的愛是我漂泊生活的避風港
Take my life and let me be
我願一生一世,為你
A living prayer my God to thee
虔誠禱告,我的上帝
In these trials of life I find
在生活的磨難中,我感到
Another Voice inside my mind
有另一個聲音在我內心深處
He comforts me and bids me live
他撫平我的焦慮,賦予我生命
Inside the love the Father gives
上帝的愛溫暖我心扉
In your love I find release
在你的關愛下,我如釋重負
A haven from my unbelief
唯有你的愛是我漂泊生活的避風港
Take my life and let me be
我願一生一世,為你
A living prayer my God to thee
虔誠禱告,我的上帝
take my life and let me be
我願一生一世,為你
A living prayer my God to thee
虔誠禱告,我的上帝

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()