聽歌學英語:Alice(愛麗絲漫遊仙境)

聽歌學英語:Alice(愛麗絲漫遊仙境)

Song:Alice

Artist:avril lavigne

Style:Pop Rock

Tripping out
Spinning around
I'm underground
I fell down
yeah, I fell dowm

I'm freaking out
So, where am I now?
Upside down
And I can't stop it now
It can't stop me now
oooh Oooooh Oooohhh

I - I'll get by
I - I'll survive
When the world's crushing down
When I fall and hit the ground
I will turn myself around
Don't you try to stop me
I - I won't cry

I found myself in Wonderland
Get back on
My feet again
Is this real?
Is this pretend?
I'll take a stand until the end

I - I'll get by
I - I'll survive
When the world's crushing down
When I fall and hit the ground
I will turn myself around
Don't you try to stop me
I - I won't cry

I - I'll get by
I - I'll survive
When the world's crushing down
When I fall and hit the ground
I will turn myself around
Don't you try to stop me
I - I won't cry

跌跌撞撞
迷失方向
我在地底下
我墜了下去
是的,我墜了下去
 
我嚇壞了
不知自己身在何方
一切都顛倒了
我控制不了它
它也不能讓我停下來

我——我會克服
我——我要逃出去
世界崩塌瞬間
我降落墜地之前
我會轉過身來
別想阻止我
我——我不會哭泣

醒來時,我竟人在仙境
我重新站起身來
這一切都是真的嗎?
還是只是幻影?
無論如何,我會站在自己的立場上
直到最後

我——我會克服
我——我要逃出去
世界崩塌瞬間
我降落墜地之前
我會轉過身來
別想阻止我
我——我不會哭泣

我——我會克服
我——我要逃出去
世界崩塌瞬間
我降落墜地之前
我會轉過身來
別想阻止我
我——我不會哭泣

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()