讚美耶穌基督歌曲 Everything About You一切關於你的(Darlene Zschech)

Album: Kiss Of Heaven

You chased me
I caught you
so glad we found each other
We whispered forever
to share our lives together
to watch our dreams unfold

*Chorus
And I love everything about you
everything you are
You'll catch a falling star
if I asked you
And I couldn't live a single day without you
You hold me in your arms
and once again, I know
that I'm the only one for you

The way you laugh, the way we dance
the way you hold my hand
the way you give, the way you kiss
the way you look at me
make life beautiful

*Repeat chorus

*bridge
Oh, I love the light that shines in your eyes
when you talk about our girls
and love the way you smile when they walk
into a room
Oh, I love how you care about brokenness
how injustice moves your heart enough
to make a change
You give all you are
everyday

*Repeat chorus

I love everything about you
You hold me in your arms
and once again I know
that I'm the only one for you
the only one for you
the love of my life
So glad I found you
yeah...

專輯:吻天堂

你追我
我抓你
很高興我們找到了彼此
低聲我們永遠
分享我們的生活一起
看我們的夢想展開

*合唱
我愛你的一切
一切,你是
你會趕上流星
,如果我問你
,我無法過上一天沒有你
你在你的懷裡抱著我
,再一次,我知道
我是在只有一個你

你笑的樣子,我們跳舞的方式
你握住我的手的方式
給你,你親吻,一路上
你看我的方式
讓生活美好

*重複合唱

*
哦,我愛的光芒在你眼中的光
,當你談論我們的女孩
,愛,當他們走你微笑的樣子
進了一個房間
哦,我愛你怎麼關心破碎
不公如何移動你的心臟夠
做出改變
你給你的
日常生活

*重複合唱

我喜歡所有的你
你在你的懷裡抱著我
,再次,我知道
,我是唯一一個為你
的唯一一個給你
我一生的愛
很高興我找到了你
...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()