讚美耶穌基督歌曲 I Will Run To You我會跑到你的(Darlene Zschech)

Your eye is on the sparrow
And Your hand, it comforts me
From the ends of the earth
To the depths of my heart
Let Your mercy and strength be seen

You call me to Your purpose
As angels understand
For Your glory may you draw all men
As Your love and grace demands

And I will run to You
To Your words of truth
Not by might, not by power
But by the Spirit of God
Yes, I will run the race
Till I see Your face
Oh, let me live in the glory of Your grace

你的眼睛是麻雀
和你的手,它安慰我
從天涯海角
到我的心臟深處
讓你的憐憫和實力可見

你叫我到你的目的,
正如天使理解
為你的榮耀你吸引萬人來
作為你的愛和恩典的需求

我會跑到你
要你的真理的話
不是靠實力,而不是由權力
,但上帝的靈
是的,我會跑的比賽
直到我看見你的臉
哦,讓我活在你的恩典的榮耀

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()