讚美耶穌基督歌曲 Amazing Love奇妙的愛(Darlene Zschech)

I'm forgiven because You were forsaken
I'm accepted, You were condemned
I'm alive and well
Your spirit is within me
Because You died and rose again

CHORUS:
Amazing love, how can it be
That You my King, would die for me
Amazing love, I know it's true
It's my joy to honor You
In all I do I honor You

You are my King
You are my King
Jesus, You are my King
Jesus, You are my King

[CHORUS]



我原諒你,因為離棄了
我接受了,你被譴責
我活得很好,
你的精神是在我
因為你死而復活

合唱:
驚人大愛,怎麼會這樣
,你是我的王,會為我而死
驚人的愛,我知道這是真的
這是我的喜悅,榮耀你
在我所有我要孝敬您

你是我的國王
你是我的王
耶穌,你是我的王
耶穌,你是我的國王

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()