讚美耶穌基督歌曲 Let The Peace Of God Reign讓上帝的和平的王(Darlene Zschech)

Album: Extravagant Worship The Songs Of Darlene Zschech

Father of Life
Draw me closer
Lord, my heart is set on You
Let me run the race of time
With Your life enfolding mine
And let the peace of God
Let it reign

O, Holy Spirit
Lord, You’re my comfort
Strengthen me, hold my head up high
And I stand upon Your truth
Bringing glory unto You
And let the peace of God
Let it reign

O Lord I hunger
For more of You
Rise up within me
Let me know Your truth
O Holy Spirit
Saturate my soul
And let the life of God
Fill me now
Let Your healing power
Breathe life and make me whole
And let the peace of God
Let it reign

專輯:奢侈崇拜的達琳Zschech的歌曲

生命之父
畫出我更接近
上帝,我的心臟是在您設定
讓我跑的時候比賽
你的生活捂著礦
而讓神的平安
讓它統治

O,聖靈
主,你是我的安慰
,加強了我,握住我的頭高
,我站立在你的真理
帶來榮耀歸給你
而讓神的平安
讓它統治

主啊我渴望
了解更多的你
起來在我
讓我知道你的真相
Ø
聖靈
飽和我的靈魂,
而讓神的生命
充滿我現在
讓你的自愈力
呼吸的生活,使我痊癒
而讓神的平安
讓它在位

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()