GECKO (OVERDRIVE)壁虎OLIVER HELDENS & BECKY HILL

Gecko

"Gecko" was written by Heldens, Oliver / Hill, Claire / Emenike, Uzoechi.

  •  
  •  
  •  

Take a moment for yourself
Get close with the lights down low
You and I and no one else
I get the feeling that I wanna explode
Baby you grab my attention
Tension burning, fever high
Take me to another dimension
Tonight the rules do not apply

I can't stop this feeling baby
Only you can make me come alive
When we're crashing, let's have passion
Boy, you've got my heart on overdrive

I can't stop this feeling baby
Only you can make me come alive
When we're crashing, let's have passion
Boy, you've got my heart on overdrive

This is where I wanna be
Hands up, feel the bass in my heart
Give me faith and I will leave
I take the risk cause you're never too far
Right now I'm drowning in emotion
Caution flies right out the door
Baby you're pushing this devotion
I can only ask for more

I can't stop this feeling baby
Only you can make me come alive
When we're crashing, let's have passion
Boy, you've got my heart on overdrive

When my head is spinning, all hands to the ceiling
I begin to come alive
When we're crashing, let's have passion
Boy, you've got my heart on overdrive

Overdrive, overdrive
Overdrive, overdrive
Overdrive, overdrive
Overdrive, overdrive

Songwriters
Heldens, Oliver / Hill, Claire / Emenike, Uzoechi

壁虎

壁虎的作者是Heldens,奧利弗/山,克萊爾/ EmenikeUzoechi

  •  
  •  
  •  

花點時間為自己
親近的燈光低低的
你和我並沒有其他人
我得到了我想要爆炸的感覺
寶寶你搶了我的注意
張力燃燒,發熱高
接我從另一個層面
今晚的規則不適用

我無法停止這種感覺寶寶
只有你可以讓我活了過來
。當我們崩潰,讓我們激情
小子,你已經得到了我的心臟上超速

我無法停止這種感覺寶寶
只有你可以讓我活了過來
。當我們崩潰,讓我們激情
小子,你已經得到了我的心臟上超速

這是我想成為的人
舉起手來,覺得在我的心臟低音
給我信心,我會離開
我冒這個險,因為你永遠都不會太遠
現在,我淹沒在情感
注意過得還好嗎出了門
親愛的你重新推動這一奉獻
我只能要求更多

我無法停止這種感覺寶寶
只有你可以讓我活了過來
。當我們崩潰,讓我們激情
小子,你已經得到了我的心臟上超速

當我的頭紡紗,所有的手天花板
我開始活躍起來
。當我們崩潰,讓我們激情
小子,你已經得到了我的心臟上超速

超速,超速
超載,超速
超載,超速
超載,超速

詞曲作者
Heldens
,奧利弗/山,克萊爾/ EmenikeUzoechi

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()