DRIVING HOME FOR CHRISTMAS開車回家過聖誕節CHRIS REA

Driving Home for Christmas

"Driving Home for Christmas" was written by Rea, Christopher Anton.

  •  
  •  
  •  

I'm driving home for Christmas
Oh, I can't wait to see those faces
I'm driving home for Christmas, yeah
Well, I'm moving down that line

And it's been so long
But I will be there
I sing this song
To pass the time away

Driving in my car
Driving home for Christmas

It's gonna take some time but I'll get there
Top to toe in tailbacks
Oh, I got red lights all around
But soon there'll be a freeway, yeah
Get my feet on holy ground

So I sing for you
Though you can't hear me
When I get through
And feel you near me

Driving in my car
I'm driving home for Christmas
Driving home for Christmas
With a thousand memories

I take look at the driver next to me
He's just the same
Just the same

Top to toe in tailbacks
Oh, I got red lights all around
I'm driving home for Christmas, yeah
Get my feet on holy ground

So I sing for you
Though you can't hear me
When I get through
Oh and feel you near me

Driving in my car
Driving home for Christmas
Driving home for Christmas
With a thousand memories

I take look at the driver next to me
He's just the same
He's driving home, driving home
Driving home for Christmas

Songwriters
REA, CHRISTOPHER ANTON

開車回家過聖誕節

開車回家過聖誕節的作者是雷亞,克里斯托弗·安東。

  •  
  •  
  •  

我開車回家過聖誕節
哦,我迫不及待地想看到那些面孔
,我開車回家過聖誕節,是
嘛,我向下移動該行

而且它已經這麼長時間
,但我會在那裡
我唱這首歌
要打發時間走

駕駛我的車
開車回家過聖誕節

它會需要一些時間,但我會到達那裡
從頭到腳的tailbacks 
哦,我得到了紅燈各地
,但很快就會有一條高速公路,是
讓我的腳在聖地

所以,我為你歌唱
,雖然你聽不到我的聲音
。當我得到通過
而感到你在身邊

駕駛我的車
,我開車回家過聖誕節
開車回家過聖誕節
萬千回憶

我拿一下司機我旁邊的
他一樣
剛剛同

從頭到腳的tailbacks 
哦,我得到了紅燈各地
我開車回家過聖誕節,是
讓我的腳在聖地

所以,我為你歌唱
,雖然你不能聽到我
當我打通
啊,感覺你在我身邊

駕駛我的車
開車回家過聖誕節
開車回家過聖誕節
萬千回憶

我拿一下司機在我旁邊
,他只是同
他開車回家的路上,開車回家
開車回家過聖誕節

詞曲作者
REA
,克里斯托弗·安東



ont�qiy��p�"sans-serif";mso-fareast-font-family:新細明體;color:black; mso-font-kerning:0pt'>
,我不關心,哦,
我不在乎
哦,不

 

有你的方式箭頭
不反正無所謂,哦,哦,
我可以看到銀河系
它似乎那麼遙遠,哦
沒關係反正
這一切都落入地方,哦
簡單地忽略這個漂亮的臉蛋
消失無踪
沒有什麼可說的

我不在乎
感覺真好哦,
我不在乎,哦,
我不在乎

我不在乎
它感覺非常好他媽的說我發誓
,我不關心
和每一個字
有普通的心靈,讓不玩公平的
,我不關心

我不在乎,哦,
我不在乎
哦,不
,我不關心,哦,
我不在乎
哦,不

詞曲作者
麥基,邦妮/紐曼,杜琪峰/ AhlundJocke

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()