DESIRE慾望YEARS & YEARS

Desire 

I must be tough
I must behave, I must keep fighting
Don't give it up
I want to keep us compromising

Open your arms and pray
To the truth that you're denying
Give in to the game
To the sense that you've been hiding

Where are you taking me?
I can't be blamed
I want you to want me again

Is it desire
Or is it love that I'm feeling for you
I want desire
Cause your love only gets me abused

Is it desire
Or is it love that I'm feeling for you
I want desire
I wanna see what you're willing to lose

Give me that rush
I want to show you what you've been missing
Am I enough
To keep your other lovers hidden

Where are you taking me?
I can't be blamed
I want you to want me again

Is it desire
Or is it love that I'm feeling for you
I want desire
Cause your love only gets me abused

Is it desire
Or is it love that I'm feeling for you
I want desire
I wanna see what you're willing to lose

You know that you've got me
You've locked me down
You tell me you want me
You need it now
You know that you've got me
You've locked me down
You tell me you want me now

Is it desire
Or is it love that I'm feeling for you
I want desire
Cause your love only gets me abused

Is it desire?
Or is it love that I'm feeling for you?
I want desire
I wanna see what you're willing to lose

慾望

  •  
  •  

我一定是艱難的
,我必須循規蹈矩,我必須繼續戰鬥
,不要放棄
,我想保持我們妥協

張開你的雙臂,並祈禱
要,你否認的真相
提供的遊戲
要的感覺,你一直躲在

你在哪裡接受我嗎?
我不能責怪
我要你再次要我

它是慾望
抑或是愛我感覺你
我想慾望
因為你的愛只能得到我濫用

它是慾望
抑或是愛我感覺你
我想的願望
我想看看有什麼你願意失去

給我搶
我想告訴你,你已經錯過了什麼
我能有
要保持你的戀人其他隱藏

你在哪裡接受我嗎?
我不能責怪
我要你再次要我

它是慾望
抑或是愛我感覺你
我想慾望
因為你的愛只能得到我濫用

它是慾望
抑或是愛我感覺你
我想的願望
我想看看有什麼你願意失去

你知道你有我
你把我關下來
你告訴我你要我
你需要它,現在
你知道你有我
你把我關下來
你告訴我,你現在要我

它是慾望
抑或是愛我感覺你
我想慾望
因為你的愛只能得到我濫用

它是慾望?
抑或是愛我感覺你嗎?
我想的願望
我想看看有什麼你願意失去


甲板冬青樹枝的殿堂

 

圍著聖誕樹搖擺 
有一個愉快的假期 
每個人的舞蹈歡快 
在一個新的老式方法

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()