I Walk The Line我走線Craig Wayne Boyd

I Walk the Line

  •  
  •  

I keep a close watch on this heart of mine
I keep my eyes wide open all the time
I keep the ends out for the tie that binds
Because you're mine, I walk the line

I find it very, very easy to be true
I find myself alone when each day is through
Yes, I'll admit that I'm a fool for you
Because you're mine, I walk the line

As sure as night is dark and day is light
I keep you on my mind both day and night
And happiness I've known proves that it's right
Because you're mine, I walk the line

You've got a way to keep me on your side
You give me cause for love that I can't hide
For you I know I'd even try to turn the tide
Because you're mine, I walk the line

I keep a close watch on this heart of mine
I keep my eyes wide open all the time
I keep the ends out for the tie that binds
Because you're mine, I walk the line

我走線

  •  

我一直密切關注這個心臟礦井
我把我的眼睛睜所有的時間
我把兩端出去結合的紐帶
因為你是我的,我走就行

我覺得很,很容易被真實的
我發現自己獨自一人時,每天通過
是的,我承認,我是一個傻瓜,你
因為你是我的,我走就行

當然,由於夜晚很黑,白天輕
我白天和夜間讓你在我心中
,幸福我知道,證明它是正確的
。因為你是我的,我走線

你有辦法讓我在你身邊
你給我造成了愛,我無法掩飾
對於你,我知道,我甚至會想辦法力挽狂瀾
因為你是我的,我走就行

我一直密切關注這個心臟礦井
我把我的眼睛睜所有的時間
我把兩端出去結合的紐帶
因為你是我的,我走就行



arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()