Beyonce與愛人Jay Z合作單曲《Drunk In Love》醉愛

毫無前兆忽然放出新專輯的Beyonce與愛人Jay Z合作的一首專輯主打歌Drunk in Love

 

Love Drunk愛之醉中英雙語歌詞:

Top down in the summer sun 那個夏季的一天,陽光普照

The day we met was like a hit and run 我們的相遇像撞上就逃

And I still taste it on my tongue 可我仍然品嘗著味道

The sky was burning up like fireworks 炎熱的天空,似煙花在燃燒

You made me want you oh so bad it hurts 你讓我想你,想得心焦難熬

But girl, in case you haven't heard 姑娘,我只怕你不曾知曉

I used to be love drunk 我曾經為愛而醉

But now I'm hungover 如今仍餘苦未消

Love is forever 愛本該永恆

Forever is over 而永恆卻已終了

We used to kiss all night 我們曾徹夜親吻

Now it's just a barfight 現在我卻在酒吧胡鬧

So dont call me crazy 別說我瘋癲

Say hello then goodbye 別不打招呼就再見

There's just one thing 唯有一件事

That would make me say 能讓我承認

I used to be love drunk 我曾經為愛而醉

But now I'm hungover 如今仍餘苦未消

Love is forever 愛本該永恆

But now it's over 如今卻已終了

Hot sweat and blurry eyes 汗流浹背,雙眼迷亂

We're spinning on a roller coaster ride 我們乘著過山車上下飛旋

With the world stuck in black and white 而世界卻如此清晰可辨

You drove me crazy every time we touched 每次我們相擁,你都讓我瘋狂

Now im so broken that I can't get up 可現在我如此落破,再也無法挺起胸膛

Oh girl, you make me such a rush 哦,姑娘,你就這樣給我一個匆忙

I used to be love drunk 我曾經為愛而醉

But now I'm hungover 如今仍餘苦未消

Love is forever 愛本該永恆

Forever is over 而永恆卻已終了

We used to kiss all night 我們曾徹夜親吻

Now it's just a barfight 現在我卻在酒吧胡鬧

So dont call me crazy 別說我瘋癲

Say hello then goodbye 別不打招呼就再見

There's just one thing 唯有一件事

That would make me say 能讓我承認

I used to be love drunk 我曾經為愛而醉

But now I'm hungover 如今仍餘苦未消

Love is forever 愛本該永恆

But now it's over 如今卻已終了

All the time I wasted on you 在你身上浪費的時間

All the bullshit you put me through 你曾給我的所有謊言

I'm checking into rehab 我都在慢慢解脫

Cause everything that we had 因為我們曾經的一切

Didn't mean a thing to you 對你而言,不值一錢

I used to be love drunk 我曾經為愛而醉

But now I'm hungover 如今仍餘苦未消

Love is forever 愛本該永恆

But now i'm sober 如今卻已終了

I used to be love drunk 我曾經為愛而醉

But now I'm hungover 如今仍餘苦未消

Love is forever 愛本該永恆

Forever is over 而永恆卻已終了

We used to kiss all night 我們曾徹夜親吻

Now it's just a barfight 現在我卻在酒吧胡鬧

So dont call me crazy 別說我瘋癲

Say hello then goodbye 別不打招呼就再見

There's just one thing 唯有一件事

That would make me say 能讓我承認

I used to be love drunk 我曾經為愛而醉

But now I'm hungover 現在我卻在酒吧胡鬧

Love is forever 愛本該永恆

But now it's over 如今卻已終了

Now it's over 雖然已終了

Still taste it on my tongue 可我仍然品嘗著味道

Now it's over 雖然已終了

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()