美國鄉村音樂:Yesterday

Yesterday 昨天

All my trouble seemed so far away我所有的煩惱好像已遠去
Now it looks as though they’re here to stay
現在看起來仿佛它們仍存在
Oh I believe in yesterday
哦,我相信昨天
Suddenly
突然之間
I’m not hall the man I used to be
我覺得我並不是過去那樣的人
There’s a shadow hanging over me
有一個影子籠罩著我
Oh yesterday came suddenly
哦,昨天來得太突然
Why she had to do I don’t know she wouldn’t say
為什麼他會走,我不知道,他沒有留下一句話
I said something wrong
我覺得有一些誤會
Now I long for yesterday
現在,我渴望昨天
Yesterday
昨天
Love was such an easy game to play
愛情像一場簡單的遊戲
Now I need  a place to hide away
現在我需要找個地方把自己隱藏
Oh I believe in yesterday
哦,我相信昨天
Why she had to go
為什麼她必須要走
Yesterday
昨天
Love was such an easy game to play
愛情像一場簡單的遊戲
Now I need a place to hide away
現在我需要找個地方把自己隱藏
Oh I believe in yesterday
哦,我相信昨天
Mm mm mm mm mm mm mm……………

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()