廣告《Oppo手機廣告》主題曲 小紅莓樂隊《Dreams

卡百利樂隊(The Cranberries) ,又譯為小紅莓樂隊、紅草莓樂隊、小紅莓合唱團,1990年代成立於愛爾蘭利默里克(Limerick)

 

Dreams》中英雙語歌詞:

Oh my life is changing everyday 生活每天都在變

in every possible way 變化莫測,各個方面

And though my dreams 然而我的夢想

it's never quite as it seems 看來不似從前

Never quite as it seems 不似從前

I know I felt like this before 以往也曾有同感

But now I'm feeling it even more 現在感覺更強烈

Because it came from you 因為它來自你

Then I open up and see 我敞開心扉,睜大眼睛

The person fumbling here is me 發現自己不知所措

A different way to be 究竟何去何從 ......

I want more 我想知道更多 I

mpossible to ignore 不能裝作不知道

Impossible to ignore 裝作不知道

And they'll come true 夢想終究會實現

Impossible not to do 不會迷惘永遠

Impossible not to do 迷惘永遠

And now I tell you openly 我要大聲對你說

You have my heart so don't hurt me 心裡只有你,請不要傷害我

For what I couldn't find 我已不知所措 T

alk to me amazing mind 自己都覺得驚鄂

So understanding and so kind 如此溫柔可人

You're everything to me 你就是我的全部

Oh my life is changing everyday 生活每天都在變

In every possible way 變化莫測,各個方面

And though my dreams 然而我的夢想

it's never quite as it seems 看來不似從前

'cause you're a dream to me 只因你,踏入我的夢裡

Dream to me 踏入我的夢裡

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()