FAIRYTALE OF NEW YORK童話紐約POGUES FT KIRSTY MACCOLL

 

Fairytale Of New York 

 

"Fairytale Of New York" is track #4 on the album If I Should Fall From Grace With God. It was written by Jeremy Finer, Shane Macgowan.

 

  •  
  •  
  •  

 

It was Christmas eve, babe
In the drunk tank
An old man said to me
Won't see another one

 

Then he sang a song
The rare 'Old Mountain Dew'
I turned my face away
And dreamed about you

 

Got on a lucky one
Came in eighteen to one
I've got a feeling there's years
For me and you

 

So, Happy Christmas
I love you, baby
I can see a better time
When all our dreams come true

 

They got cars, big as bars
They got rivers of gold
But the wind blows right through you
It's no place for the old

 

When he first took my hand
on a cold christmas eve
You promised me Broadway
Was waiting for me

 

You were handsome, you were pretty
Queen of New York city
When the band finished playing
They howled out for more

 

Sinatra was swinging
All the drunks, they were singing
And we kissed on a corner
Then danced through the night

 

And the boys of the NYPD choir
Were singing, 'Galway Bay'
And the bells were ringing out
For Christmas day

 

You're a bum, you're a punk
You're an old slut on junk,
Lying there almost dead
On a drip in that bed

 

You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot,
Happy Christmas your arse
I thank god it's our last

 

And the boys of the NYPD choir
Still singing, 'Galway Bay'
And the bells were ringing out
For Christmas day

 

I could have been someone
Well, so could anyone
You took my dreams from me
When I first found you

 

But I kept them with me, babe
I put them with my own
Can't make it all alone
Built my dreams around you

 

The boys of the NYPD choir
Still singing, 'Galway Bay'
And the bells are ringing out
For Christmas day

 

Songwriters
JEREMY FINER, SHANE MACGOWAN

 

童話紐約

 

我是否應該失寵與神

 

童話紐約是道#4的專輯,如果我要失寵與神。它是由傑里米較細,巴蒂爾瑪高溫。

  •  
  •  
  •  

這是聖誕節前夕,貝貝
在醉坦克
一位老人對我說
會不會看到一個又一個

接著,他唱了一首歌
罕見的老激浪” 
我把我的臉去
,夢見你

坐上幸運的
排在18到一個
我有一個感覺,有多年的
我和你

因此,聖誕快樂
,我愛你,寶貝
,我可以看到一個更好的時間
。當我們所有的夢想成真

他們得到了車,大如酒吧
,他們得到了金河
而風右吹過,你
這是為老不到位

當他第一次拉著我的手
在一個寒冷的聖誕節前夕
你答應我百老匯
在等著我

你帥,你是美麗的
紐約市皇后
當樂隊演奏完
他們怒吼出更多

西納特拉是擺
在所有醉鬼,他們唱
,我們吻在一個角落裡
然後徹夜跳舞

和紐約市警察局合唱團的孩子們
共唱,戈爾韋灣” 
而鐘聲響起了
對於聖誕節

你是一個流浪漢,你是一個朋克
你是個老賤人的垃圾,
躺在那裡,幾乎死
在滴在床上

你卑鄙小人,你蛆
你低價糟糕的柴草,
聖誕快樂你的屁股
我感謝上帝,這是我們最後一次

和紐約市警察局合唱團的孩子們
還在唱著,戈爾韋灣” 
而鐘聲響起了
對於聖誕節

我本來是一個人
嘛,所以任何人都可以
你把我的夢想從我
當我第一次遇見你

但我保留了他們在我身邊,寶貝
我把它們與我自己
不能讓它獨自
你周圍建立我的夢想

紐約市警察局合唱團的孩子們
還在唱著,戈爾韋灣” 
的鐘聲都是響噹噹了
對於聖誕節

詞曲作者
JEREMY
細,SHANE瑪高溫

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()