My Head Is a Jungle我的頭是一個叢林

 

"My Head Is a Jungle" was written by Lobb, Emma Louise / Dilsner, Jacob / Newjam, Taan.

  •  
  •  
  •  

In a dark room we fight
Make up for our lost
I've been thinking, thinking 'bout you,
'Bout us
And we're moving, slow
Our hearts beat, so fast
I've been dreaming, dreaming 'bout you
'Bout us

Hey
Hey
Hey
Hey

My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head, and oh

Oh

I'm speaking
Soft
See the pain in your eyes
I've feelin', feelin' for you, my love

And our bodies, are tired
Our shadows will dance
I've been achin' achin' for you, my love

My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head

My love is wasted, sorry for this I never meant to be
Hurting ourselves, hurting ourselves and I'm
Complicated, you won't get me, I have trouble
Understanding myself, understanding myself and my
Love is wasted, sorry for this I never meant to be
Hurting ourselves, hurting ourselves and I'm
Complicated, you won't get me I have trouble
Understanding myself, understanding myself

My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head

My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head

Ho oh oh
Ho oh oh, oh
Ho oh oh
Ho oh

Songwriters
Lobb, Emma Louise / Dilsner, Jacob / Newjam, Taan

我的頭是一個叢林

我的頭是一個叢林的作者是羅布,艾瑪·露易絲/ Dilsner,雅各布/ NewjamTAAN

  •  
  •  
  •  

在黑暗的房間裡,我們爭取
彌補我們失去了
我一直在想,想著你的思念,
布特我們
,我們正在移動,減緩
我們的心跳,這麼快
我一直在做夢,夢見你的思念
'
布特我們

嘿嘿
嘿,
嘿嘿

我的頭是一個叢林,叢林
我的頭是一個叢林,叢林
我的頭是一個叢林,叢林
我的頭,呵呵

我說

見的痛苦在你眼裡
我已經感覺',感覺'給你,我的愛人

而我們的身體,累了
我們的陰影會跳舞
,我一直阿欽'阿欽'你,我的愛人

我的頭是一個叢林,叢林
我的頭是一個叢林,叢林
我的頭是一個叢林,叢林
我的頭

我的愛被浪費,對不起,這個我從未想過要
傷害自己,傷害自己,我是
複雜的,你不會得到我,我有麻煩
了解自己,了解自己,我
是浪費的愛,對不起,這個我從來沒有意味著要
傷害自己,傷害自己,我是
複雜的,你不會得到我,我有麻煩
了解自己,了解自己

我的頭是一個叢林,叢林
我的頭是一個叢林,叢林
我的頭是一個叢林,叢林
我的頭

我的頭是一個叢林,叢林
我的頭是一個叢林,叢林
我的頭是一個叢林,叢林
我的頭

何哦
何哦,哦,哦
何哦
何哦

詞曲作者
洛布,艾瑪·露易絲/ Dilsner,雅各布/ NewjamTAAN

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()