讚美耶穌基督歌曲 Love You So Much那麼愛你(Darlene Zschech)

 

hear this praises from a grateful heart
each time i think of You the praises start
love You so much Jesus love You so much

Lord i love You my soul sings
in Your presence carried on your wings
love You so much Jesus love You so much

how my soul longs for You
longs to worship You for ever
in Your Power and Majesty
lift my hands lift my heart
lift my voice towards the heavens
for You are my sun and shield

hear this praises from a grateful heart
each tome i think of You the praises start
love You so much Jesus love You so much

Lord i love You my soul sings
in Your presence carried on your wings
love You so much Jesus love You so much

how my soul longs for You
longs to worship You for ever
in Your Power and Majesty
lift my hands lift my heart
lift my voice towards the heavens
for You are my sun and shield

how my soul longs for You
longs to worship You for ever
in Your Power and Majesty
lift my hands lift my heart
lift my voice towards the heavens
for You are my sun and shield

hear this praises from a grateful heart
each tome i think of You the praises start
love You so much Jesus love You so much

love You so much Jesus love You so much

聽到這樣的讚揚來自一顆感恩的心臟
每次我想起你的讚美開始
那麼愛你,耶穌愛你那麼多

主啊我愛你我的靈魂歌唱
在你面前對你的翅膀進行
如此的愛你,耶穌愛你那麼多

我的靈魂渴望你如何
渴望敬拜你永遠
在你的權力和威嚴
舉起我的手舉起我的心臟
抬起我的聲音向天空
為你是我的日頭,是盾牌

聽到這樣的讚揚來自一顆感恩的心臟
每大部頭我想起你的讚美開始
那麼愛你,耶穌愛你那麼多

主啊我愛你我的靈魂歌唱
在你面前對你的翅膀進行
如此的愛你,耶穌愛你那麼多

我的靈魂渴望你如何
渴望敬拜你永遠
在你的權力和威嚴
舉起我的手舉起我的心臟
抬起我的聲音向天空
為你是我的日頭,是盾牌

我的靈魂渴望你如何
渴望敬拜你永遠
在你的權力和威嚴
舉起我的手舉起我的心臟
抬起我的聲音向天空
為你是我的日頭,是盾牌

聽到這樣的讚揚來自一顆感恩的心臟
每大部頭我想起你的讚美開始
那麼愛你,耶穌愛你那麼多

那麼愛你,耶穌愛你那麼多


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()