Miley Cyrus最新單曲《Adore You

當很多人還在糾結Adore YouSMS哪個是Bangerz的三單時Miley Cyrus突然公佈Adore You確定是Bangerz的三單在1.6派台,於131217號開始派主流pop台。

 

Adore YouMiley Cyrus中英雙語歌詞:

傾心于你 - 麥莉賽勒斯

Baby baby, are you listening? 寶貝,寶貝,你在聽嗎?

One dream, where you've been? 做了一個夢,你去哪了?

I want my life, I just started living 我想要生活,我剛開始覺得我活著

Baby, are you listening? 寶貝,你在聽嗎?

When you say you love me 當你說愛我的時候

No, I love you more 不,我更愛你

And when you say you need me 當你說需要我的時候

No, I need you more 其實我更需要你

Boy I adore you 我愛慕著你

I adore you 我愛慕著你

Baby, are you human, when I'm crying out for you 你也有弱點嗎?當我迫切需要你的時候

I'm scared, so scared 我是如此害怕

But when you near me, I feel like I'm standing, waiting on me 但你在我身邊,我感到我有勇氣站起來了

I mean, under weapon 就像有了武器

Hey, oh

When you say you love me 當你說愛我的時候

No, I love you more 不,我更愛你

And when you say you need me 當你說需要我的時候

No, I need you more 其實我更需要你

Boy I adore you 我愛慕著你

I adore you 我愛慕著你

I love lying next to you 我喜歡躺在你身邊

I can do this for eternity 我可以永遠這樣下去

You and me, we're meant to be in holy matrimony 你和我,緣分已天註定

Got you exactly where he was doing when he lent me to you 當上天把你帶給我,我切切實實地擁有了你

When you say you love me 當你說愛我的時候

No, I love you more 不,我更愛你

And when you say you need me 當你說需要我的時候

No, I need you more 其實我更需要你

Boy I adore you 我愛慕著你

I adore you 我愛慕著你

When you say you love me 當你說愛我的時候

No, I love you more 不,我更愛你

And when you say you need me 當你說需要我的時候

No, I need you more 其實我更需要你

Boy I adore you 我愛慕著你

I adore you 我愛慕著你

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()