《終有一天感動你》主題曲Right Here Waiting

《終有一天感動你》主題曲Right Here Waiting 歌詞


Oceans apart day after day
海隔一方,日復一日
And I slowly go insane
我開始恍惚
I hear your voice on the line
你的聲音線上可聞
But it doesn't stop the pain
但哪能消解心中愁悶
If I see you next to never
倘若此生不能相見

How can we say forever
何能誓說海枯石爛
Wherever you go
任憑天涯海角
Whatever you do
任憑天馬行空
I will be right here waiting for you
此生為你守候
Whatever it takes
莫道付出天大代價
Or how my heart breaks
莫道我心破碎
I will be right here waiting for you
為你此地守候
I took for granted all the times
我曾一直篤信
That I though would last somehow
你我能共度良宵
I hear the laughter I taste the tears
我內心竊喜
But I can't get near you now
我孤芳自賞
Oh can't you see it baby
親愛的,你哪能不知?
You've got me goin' crazy
讓我身心如此癲狂?
Wherever you go

憑天涯海角
Whatever you do
任憑天馬行空
I will be right here waiting for you
此生為你守候
Whatever it takes
莫道付出天大代價
Or how my heart breaks
道我碎骨混身
I will be right here waiting for you
為你此地守候
I wonder how we can survive
好想知曉,如何安享此情此愛?
This romance
這種浪漫
But in the end if I'm with you
但倘若有一天能回到你身邊
I'll take the chance
我會奮不顧身
Oh can't you see it baby
親愛的,你哪能不知?
You've got me goin' crazy
讓我身心如此癲狂?
Wherever you go

任憑天涯海角
Whatever you do
任憑天馬行空
I will be right here waiting for you
此生為你守候
Whatever it takes
莫道付出天大代價
Or how my heart breaks
莫道我碎骨粉身
I will be right here waiting for you
為你此地守候
Waiting for you
為你守候

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()