《西亞圖未眠夜》主題曲When I Fall IN Love

  

《西亞圖未眠夜》主題曲When I Fall IN Love 歌詞


When I fall I love it will be forever
當我去愛,我就會永遠愛著
or I I never fall in love
否則我不會去愛
In a restless world like this is
在這浮華的世界
Love is ended before it begun
愛還未開始就已經凋謝
And too many moonlight kisses
似乎太多的吻
Seem to cool in the warmth of the sun
都比不過太陽的熾熱

When I give my heart
當我交出我的真心
it will be completely
那一定是完完全全
or I never give my heart
否則我不會交出
And the moment I can feel that
此刻我能感到
you feel that way too
你也有同樣的感覺
is when I fall in love
就是當我墜入愛河
with you
同你
When I fall I love it will be forever
當我去愛,我就會永遠愛著
or I I never fall in love
否則我不會去愛
In a restless world like this is
在這浮華的世界
Love is ended before it begun
愛還未開始就已經凋謝
And too many moonlight kisses
似乎太多的吻
Seem to cool in the warmth of the sun
都比不過太陽的熾熱
When I give my heart
當我交出我的真心
it will be completely
那一定是完完全全
or I never give my heart
否則我不會交出
And the moment I can feel that
此刻我能感到
you feel that way too
你也有同樣的感覺
is when I fall in love
就是當我墜入愛河
when I fall in love
同你
when I fall in love
就是當我墜入愛河
with you
同你

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()