《紅衣女郎》主題曲I Just Call To Say Love You

《紅衣女郎》主題曲I Just Call To Say Love You歌詞


  No new years's day

  沒有新年

  to celebrate

  可慶祝

  no chocolate covered candy hearts to give away

  沒有糖心巧克力可送

  no first of spring

  沒有初春的第一天

  no song to sing

  沒有歌可唱

  in fact here's just another ordinary day

  事實上,這又是平凡的一天

  No April rain

  沒有四月的雨

  no flowers bloom

  沒有花朵盛開

  no wedding saturday within the month of June

  沒有六月裡的週末婚禮

  But what it is

  但這些話

  Is something true

  全是真的

  Made up of these three words that I must say to you

  我必須對你說這句由三個字組成的話

  I just called to say I love you

  我在電話中說我愛你!

  I just called to say how much I care

  我在電話中說我多麼在乎你!

  I just called to say I love you

  我在電話中說我愛你!

  And I mean it from the bottom of my heart

  那全是發自我內心的話

  No summer's high

  沒有興高采烈的夏天

  No warm July

  沒有六月裡的週末婚禮

  No harvest moon to light one tender August night

  沒有秋收的滿月照亮溫柔的八月夜晚

  No autumn breeze

  沒有秋天的微風

  No falling leaves

  沒有飄零的落葉

  No even time for birds to fly to southern skies

  沒有時間讓鳥兒飛向南方的天空

  No libra sun

  沒有六月裡的週末婚禮

  No Halloween

  沒有糖心巧克力可送

  No giving thanks to all the Christmas joy you bring

  沒有對你帶來聖誕喜悅表示感謝

  But what it is

  但這些話

  Though old so new

  雖舊猶新

  To fill your heart like no three words Could ever do.

  沒有哪三個字能這般充滿你的心

  I just called to say I love you

  我在電話中說我愛你!

  I just called to say how much I care

  我在電話中說我多麼在乎你!

  I just called to say I love you

  我在電話中說我愛你!

  And I mean it from the bottom of my heart

  那全是發自我內心的話

  I just called to say I love you

  我在電話中說我愛你!

  I just called to say how much I care

  我在電話中說我多麼在乎你!

  I just called to say I love you

  我在電話中說我愛你!

  And I mean it from the bottom of my heart

  那全是發自我內心的話

  Of my heart

  我內心的

  Of my heart

  我內心的

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()