My House-Flo Rida

Open up the champagne, pop!
It's my house, come on, turn it up

Hear a knock on the door and the night begins
'Cause we done this before so you come on in
Make yourself at my home, tell me where you been
Pour yourself something cold, baby, cheers to this

Sometimes you gotta stay in
And you know where I live
Yeah, you know what we is
Sometimes you gotta stay in, in

Welcome to my house
Baby take control now
We can't even slow down
We don't like to go out
Welcome to my house
Play that music too loud
Show me what you do now
We don't like to go out
Welcome to my house
Welcome to my house

Morning comes and you know that you wanna stay
Close the blinds, let's pretend that the time has changed
Keep our clothes on the floor, open up champagne
Let's continue tonight, come on, celebrate

Sometimes you gotta stay in
And you know where I live
Yeah, you know what we is
Sometimes you gotta stay in, in

Welcome to my house
Baby take control now
We can't even slow down
We don't like to go out
Welcome to my house
Play that music too loud
Show me what you do now
We don't like to go out

Welcome to my house
Welcome to my house
Welcome to my ? off the crib, the spot, the pad
But my house is your house if you throwin' it back
Excuse me if my home drainin' the sad
Soon as these happy faces lay you can run with the cash
Home run, slam dunk, touchdown, pass
Mi casa es tu casa so it ain't no holding back
Another shot of vodka, you know what's in my glass
It's my house, just relax

Welcome to my house
Baby take control now
We can't even slow down
We don't like to go out
Welcome to my house
Play that music too loud
Show me what you do now
We don't like to go out
Welcome to my house
Welcome to my house
It's my house
Welcome to my house
It's my house

打開香檳,啪!
這是我的房子,來吧,把它上升

聽到一陣敲門聲,夜晚開始
因為我們之前所以這樣做你就來
讓自己在我家,告訴我你去哪裡了
自己倒冷的東西,嬰兒,歡呼聲此

有時候,你必須留在
你知道我住的地方
呀,你知道我們是
有時候你必須留在,在

歡迎到我家
寶寶採取控制現在
我們甚至不能慢下來
,我們不喜歡出門
歡迎到我家
玩音樂太大聲
告訴我你做什麼,現在
我們不喜歡出門
歡迎到我家
歡迎到我家來

上午來了,你知道,你想留下來
關閉百葉窗,讓我們假裝的時間已經改變了
保持我們的衣服在地板上,打開香檳
讓我們繼續今晚,來吧,慶祝

有時候,你必須留在
你知道我住的地方
呀,你知道我們是
有時候你必須留在,在

歡迎到我家
寶寶採取控制現在
我們甚至不能慢下來
,我們不喜歡出門
歡迎到我家
玩音樂太大聲
告訴我你現在做的
我們不喜歡出門

歡迎來我家
歡迎來到我家
歡迎來到我的?關閉嬰兒床,現貨,墊
但我的家就是你的家,如果你肆意'回來
原諒我,如果我的家drainin“傷心
一旦這些幸福的笑臉躺在你可以用現金跑
本壘打,扣籃,觸地得分,傳
美卡莎ES塗卡薩所以它不是沒有退縮
另一個伏特加,你知道什麼是我杯子
這是我的房子,只是放鬆

歡迎到我家
寶寶採取控制現在
我們甚至不能慢下來
,我們不喜歡出門
歡迎到我家
玩音樂太大聲
告訴我你做什麼,現在
我們不喜歡出門
歡迎到我家
歡迎到我家
這是我的家
歡迎來到我的房子
是我的家


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()