16 Of The Most Amazing Funeral Songs Of All Time16所有時間最驚人的喪歌

By Rochelle Rietow

Headphones-Gray-Music

What’s a great funeral service without music that celebrates the life of a loved one perfectly?

We asked funeral directors across the country what their favorite funeral songs are, and the votes are in. Say goodbye to the typical bag pipes you’d hear at a funeral, because these 16 songs will help your families bid their farewells in the most unique and perfect way:

什麼是沒有音樂一個偉大的葬禮,慶祝心愛的人完美的生活?

我們問喪葬承辦人在全國各地有什麼自己喜歡的葬禮歌曲,和票是的,說再見的典型包管道,你就會聽到在葬禮上,因為這16首歌曲將幫助您的家人的出價告別最獨特的與完美的方式:

Funeral songs that will help you reflect…

First, let’s start things off with songs you’d typically hear at a funeral. These songs are a nice mix of beautiful odes to someone’s life and ones that inspire you to just get all of the tears out of the way. Either way, we love them all:

喪歌,這將幫助你思考......

首先,讓我們用歌聲你會聽到通常在葬禮開始做事了。這些歌曲都是美麗的頌歌的一個很好的組合,以一個人的生命和那些激發你剛剛得到所有的眼淚都出來了的方式。無論哪種方式,我們愛他們都:

1. “Satisfied Mind” – Jeff Buckley“滿意心靈” - 傑夫·巴克利


This song is easily the most beautiful song I have ever heard. I dare you to listen to this rendition and not cry. Seriously, it takes my breath away every time I hear it. Not only does it help you reflect the life lived, but it also inspires you to live a life based on love and compassion, not material things: “Money can’t buy back all your youth when you’re old, a friend when you’re lonely, or peace to your soul”.這首歌無疑是最美麗的歌我都聽過。我敢說你聽這個翻譯,而不是哭泣。嚴重的是,它需要我的呼吸每次聽到它的時間。它不僅幫你反映的生活居住,但同時也激勵你生活的基礎上的愛和同情,而不是物質的東西生活:“金錢不能買回來所有的青春,當你老了,一個朋友,當你“再寂寞,還是和平你的靈魂”。


2. “Blower’s Daughter” – Damien Rice,“風機的女兒” - 戴米恩·萊斯

Although the lyrics cut me deep, there’s something about this song that’s quite romantic. It’s one of those songs I could imagine playing at a funeral where someone’s life – and love – were cut short. Sad, yet beautiful.雖然歌詞砍我深,有一些關於這首歌這是相當浪漫。它的這些歌曲,我可以想像在玩一個葬禮,其中一個人的生活之一 - 愛情 - 被縮短。傷心,但美麗。


3. “You Can Close Your Eyes” – James Taylor “你可以閉上眼睛” - 詹姆斯·泰勒

James Taylor can sing this song at my funeral any day. It’s a mix of everything you’d ever want from a funeral song – soft, acoustic, uplifting and thoughtful. It’s sad, but not sad enough to make you want to curl up in a ball and cry.詹姆斯·泰勒可以在我的葬禮上任何一天唱這首歌。這是你會永遠從葬禮歌曲想要的一切的混合 - 柔和,聲,令人振奮和周到。這是可悲的,但沒有足夠的悲傷讓你想蜷縮在一球和哭泣。


4. “Tears in Heaven” – Eric Clapton.“天堂的眼淚” - 埃里克·克萊普頓

The first funeral I ever attended was for my grandfather, and my mom requested that they play this song in honor of him. I’ll never forget the feeling I felt when I first heard it. This will always be one of my top picks.我參加過的第一個葬禮是為我的祖父,我的媽媽要求他們在紀念他播放這首歌曲。我永遠不會忘記,我覺得這種感覺,當我第一次聽到它。這將永遠是我的首選之一。


5. “Feels Like Home” – Chantal Kreviazuk “感覺就像回家” - 尚塔爾Kreviazuk

There’s a scene in the movie “My Sister’s Keeper” where this song plays and I absolutely lost it the first time I heard it. Truly a classic.還有在電影“姐姐的守護者”裡這首歌曲播放,我絕對失去它的第一次聽說一個場景。真正的經典。



6. “Asleep” – The Smith’s.“睡著了” - 史密斯的

The Smith’s are arguably one of the most talented bands of all time. This song is a little “dark”, but the lullaby-like melody make it a beautiful song to play at a funeral. It’s comforting lyrics sing “Don’t feel bad for me, I want you to know, deep in the cell of my heart, I really want to go. There is another world, there is a better world”.史密斯的是有史以來最有才華的樂隊可以說是之一。這首歌是有點“暗”,但催眠曲般的旋律使它成為一個美麗的歌曲在葬禮上播放。這是令人欣慰的歌詞唱“不要心疼我,我想讓你知道,深藏在我的心臟細胞,我真的很想去。還有另一個世界,有一個更美好的世界“。


Funeral songs that will make you laugh…

Now that we’ve got the sad stuff out of the way, let’s pick up the pace and look at some songs that truly define “celebration of life”. These songs are perfect for those who want anything but a traditional funeral, and certainly for people with a great sense of humor. Let’s check them out:

喪歌,這將使你笑......

現在,我們已經得到了悲傷的東西出來的方式,讓我們加快腳步,看看哪些歌曲,真正定義了“生命的慶典”。這些歌曲是完美的,誰想要什麼,但傳統的葬禮,肯定人有幽默感的偉大意義。讓我們檢查出來:

7. “Keg On My Coffin” – The Push Stars“小桶在我的棺材” - 的推星

Despite it’s title, this song is oddly soft, sweet and soothing… and also my top light-hearted choice for a funeral song: “Drink up life like a river ’till the pizza man delivers/And smile and know I loved you ’til the end”.儘管它的標題,這首歌是奇怪的柔軟,甜美舒緩......,也為葬禮歌曲我最輕鬆的選擇:“喝了生命像一條河流”,直到披薩的人提供/和微笑,知道我愛你,直到最後”。


8. “Dropkick Me Jesus” – Bobby Bare“踢反彈球我耶穌” - 鮑比裸

This song truly speaks for itself. A true classic. Ant the only way you can appreciate it is if you listen to the lyrics, so here you go:

Dropkick me, Jesus, through the goal posts of life

Bring on the brothers who’ve gone on before

And all of the sisters who’ve knocked on your door

All the departed, dear, loved ones of mine

Stick ’em up front in the offensive line


這首歌真的是不言而喻的。一個真正的經典之作。螞蟻你可以欣賞它,如果你聽歌詞的唯一途徑,所以在這裡你走:

踢反彈球我,耶穌,通過生活的目標職位

帶來誰之前已經走在兄弟

和所有誰已經敲你的門的姐妹們

所有的離去,親愛的,愛我的那些

把腳伸了前面的進攻線


9. Roll Me Up And Smoke Me When I Die – Willie Nelson滾動我和煙霧我當我死了 - 威利·納爾遜

Because everyone needs a little sense of humor from time to time…因為每個人都需要幽默有點感覺,不時...


10. “Prop Me Up Beside The Jukebox (If I Die)” – Joe Diffie.“托我旁邊的點唱機(如果我死了)” - 喬·迪菲

This is one of those songs that is guaranteed to get everyone talking about the good times at a funeral. It’s uplifting, comforting and ya can’t beat Joe Diffie’s voice. My favorite part of the song? “Fix me up with a mannequin, just remember, I like blondes/ I’ll be the life of the party, even when I’m dead and gone.”這是那些保證讓每個人都在談論在葬禮的美好時光的歌曲之一。這是令人振奮的,安慰和雅不能擊敗喬·迪菲的聲音。我最喜歡這首歌的一部分嗎?“幫我找了一個模特,只記得,我喜歡金發/我會是黨的生命,即使我死了,走了。”


11. “Ring of Fire” – Johnny Cash“火之環” - 約翰尼·卡什


A funeral director once told me this is one of his most popular off-beat requests for songs to play at a funeral. Something about this song makes me want to dance, and why not dance while celebrating someone who has a sense of humor?葬禮導演曾經告訴我這是他最流行的斷拍請求的歌曲在葬禮上播放的。一些關於這首歌讓我想跳舞,為什麼在慶祝誰的人有幽默感不會跳舞?



Funeral songs that are somewhere in between…喪歌是介於兩者之間?

These songs are somewhere in between sad and happy, yet they’re all quite uplifting. They’re perfect for outdoor funeral services, and are guaranteed to make you feel a sense of happiness near the end. Give them a listen:這些歌曲都是處在悲傷和快樂之間,但他們都非常振奮。他們是完美的戶外殯葬服務,並保證讓你感受到接近尾聲的幸福感。給他們一個聽:



12. “Come Away With Me” – Norah Jones“遠走高飛” - 諾拉·瓊斯

I’m pretty sure this song is playing on repeat somewhere up there in heaven.我敢肯定,這首歌是在天上玩重複的地方在那裡。


13. “Spirit In The Sky” – Norman Greenbaum“精神,在天空” - 諾曼戈林鮑姆

Not only is this song a crowd-pleaser, but the lyrics are perfect for an uplifting celebration of life: “When I die and they lay me to rest/ Gonna go to the place that’s the best/ When I lay me down to die/ Goin’ up to the spirit in the sky”.僅是這首歌的人群取悅,但歌詞是完美生活的一個令人振奮的慶祝活動:“當我死了,他們躺在我休息/要去到這是最好的/的地方,當我躺下死了/布萊恩'了在天空中的精神“。


14. “Elephant Gun” – Beirut“獵象槍” - 貝魯特

The lyrics have nothing to do with death at all, but there’s something about this song that reminds me of a New Orleans jazz funeral procession, and I quite enjoy it. Give it a listen.

歌詞無關死亡可言,但有這首歌,提醒新奧爾良爵士送葬我的東西,我很喜歡它。給它聽。


15. 哈利路亞” - 傑夫·巴克利Jeff Buckley makes it on this list again with his rendition of “Hallelujah”. A funeral service isn’t complete without this song, plus the words practically ooze out of his mouth. Simply amazing.傑夫·巴克利使這個名單上又與他的“哈利路亞”的再現。葬禮服務不是完全沒有這首歌,加上的話幾乎滲出了他的嘴。簡直太神奇了。

16. “Somewhere Over the Rainbow” – Israel Kamakawiwo’Ole“彩虹之上” - 以色列Kamakawiwo'Ole

Ahhhh, this song. The ukeleighleigh, his comforting voice, the beautiful lyrics. I can just imagine the doves being released to this song on the day I leave this world. “And I think to myself, what a wonderful world…”.哈啊,這首歌。該ukeleighleigh,他安慰的聲音,優美的歌詞。我可以想像鴿子被釋放,這首歌在我離開這個世界的那一天。“我心裡想著,多麼美妙的世界......”。



arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()