Rain Over Me (Featuring Marc Anth..Pitbull (嘻哈鬥牛梗)


[Marc Anthony]
Girl my body don't lie
女孩我的身體不會說謊
I'm outta my mind
我已經神魂顛倒了
Let it rain over me
快讓甘雨降臨我吧
I'm rising so high
我已飄飄欲仙了
Out of my mind
忘記一切了
So let it rain over me
所以快讓甘雨降臨我吧


Ay ay ay

Let it rain over me
快讓甘雨降臨我吧
Ay ay ay

Let it rain over me
快讓甘雨降臨我吧

[Pitbull]
Always a new million
十億是有錢人的新標準
voli a new vodka
voli
是伏特加最新品牌
Forty is the new 30
40
歲要看起來像30
Baby you're a rockstar
寶貝你就是搖滾巨星
Dale veterana, que tu sabe
(
不懂因為是西班牙文)
Mas de la cuenta, no te hagas
(
不懂因為是西班牙文)
Teach me or better yet,
寶貝教我吧,我會更棒的
Freak me baby, yes, yes
寶貝挑逗我吧,就這樣.對就這樣.
I'm freaky, I'mma make sure that your peach feels peachy baby
我是個怪咖,寶貝.我肯定你的心應該是桃紅色的寶貝.
No bull***** rods, I like my women sexy classy sassy
絕對不是唬爛,我喜歡我的女人要性感要優雅要活潑.
Powerful yes, they love to get the middle, nasty ow
這是千真萬確的,女人都喜歡有點壞的男人.
This ain't a game you'll see, you can put the blame on me
你將會明白這不是遊戲,你可以抱怨我.
Dale munequita ahora ahi,
(
不懂因為是西班牙文)
 and let it rain over me
快讓甘雨降臨我吧



[Marc Anthony]
Girl my body don't lie
女孩我的身體不會說謊
I'm outta my mind
我已經神魂顛倒了
Let it rain over me
快讓甘雨降臨我吧
I'm rising so high
我已飄飄欲仙了
Out of my mind
忘記一切了
So let it rain over me
所以快讓甘雨降臨我吧


Ay ay ay

Let it rain over me
快讓甘雨降臨我吧
Ay ay ay

Let it rain over me
快讓甘雨降臨我吧

[Pitbull]
Always a new million
十億是有錢人的新標準
voli a new vodka
voli
是伏特加最新品牌
Latin is the new majority, ya tu sabe
拉丁風將會是主流
Next step la casa blance
下一步
No hay carro, no vamo en balsa
(
不懂因為是西班牙文)
Mami you know the drill,
你要知道這是需要訓練的
they will know what I got 'til they read the will
在它們還沒發現之前我早已經得手了
I ain't try, I ain't trying to keep it real
我不想我不想動真情
I'm trying to keep wealthy that's for real
我想要一直富有這倒是真的.
Pero mira que tu estas buena, y mira que tu estas dura
(
不懂因為是西班牙文)
Baby no me hables mas, y tiramelo mami chula
(
不懂因為是西班牙文)
No games you'll see, you can put the blame on me
你將會明白這不是遊戲,你可以抱怨我.
Dale munequita ahora ahi,
(
不懂因為是西班牙文)
and let it rain over me
快讓甘雨降臨我吧

[Bridge]
Mr worldwide, Marc Anthony, tu sabe
全球先生馬克安東尼
I was playing with her, she was playing with me
我玩弄挑逗她,他也玩弄挑逗我
Next thing you know, we were playing with three
接著你會知道我們會一起玩3P
Oh oh oh

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()