I'm Not The Only One另有其人Sam Smith

You and me, we made a vow /你與我曾一起發過誓言
For better or for worse /
將來更好生老病死
I can't believe you let me down /
不敢置信你徹底打破了我的心
But the proof's in the way it hurts /
現實是如此殘酷痛徹心扉

For months on end I've had my doubts /
數月以來的疑惑質問
Denying every tear /
否認著現實拒絕承認每個早已留下的淚珠
I wish this would be over now /
我多麼希望一切可以就此結束
But I know that I still need you here /
但我知道我還是離不開你

[Chorus:]
You say I'm crazy /
你說我瘋我發神經
'Cause you don't think I know what you've done /
你就以為你做了什麼我都不知道嗎
But when you call me baby /
而每次你喊著我叫我寶貝
I know I'm not the only one /
我知道這稱呼不只給我還另有其人

You've been so unavailable /
當我需要你時你總不在身旁
Now sadly I know why /
可悲的是現在我知道了原因
Your heart is unobtainable /
你的心浮動不定無法捉獲
Even though Lord knows you kept mine /
雖然上天也知道形式上你屬於我

[Chorus:]
You say I'm crazy /
你說我瘋我發神經
'Cause you don't think I know what you've done /
你自以為做了什麼無聲無息其實我了若指掌
But when you call me baby /
而每次你喊著我叫我寶貝
I know I'm not the only one /
我知道這稱呼不只給我還另有其人


I have loved you for many years /
這些年來我對你的愛一直不變
Maybe I am just not enough /
也許是我不夠好吧
You've made me realize my deepest fear /
你讓我意識到我最深層的恐懼
By lying and tearing us up /
我們之間被謊言給破碎

[Chorus 2x:]
You say I'm crazy /
你說我瘋我發神經
'Cause you don't think I know what you've done /
你就以為做了什麼掩蓋一切其實我都再清楚不過
But when you call me baby /
而每次你喊著我叫我寶貝
I know I'm not the only one /
我知道這稱呼不只給我還另有其人


I know I'm not the only one /
我知道 還另有其人
I know I'm not the only one /
我都清楚 另有其人
And I know… /
我都知道的...
I know I'm not the only one /
你喊著寶貝的另有其人

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()