No Flex Zone沒有彎曲地帶!Rae Sremmurd

"No Flex Zone!"

[Hook - Swae Lee:]
No flex zone, no flex zone
They know better, they know better
No flex zone, no flex zone
They know better, they know better
Won a gold medal and a gold bezel
I treat it so special, now ya ho jealous
Freak hoes, got several, they tens or better
I'm a trendsetter, I'm a go-getter!

[Verse 1 - Swae Lee:]
Swae Lee, Lee Swae, it's the same difference
H2O, lean, same thing
Niggas throw sets and gang bang
Free everybody in the chain gang
Been two days since I laid down
Kool Moe Dee, five chains on
Mr. T, them rings on, say my fucking name ho
Yeah, them diamonds so cool, yeah that old school mine fool
Never heard about you, all my hoes they so rude
Tats all on me nigga, trill ass individual
Don't check I'm that nigga, sit on my Balmain zipper
Got a airtight schedule, fuck your bitch, just met her
Pink slip, no rental, got a L full of that killer
Beating on my chest like Magilla
Nigga, I am the gorilla of the village
Pack sound like heavy metal
Just killed the haters, God bless 'em

[Hook]

[Verse 2 - Slim Jimmy:]
Young niggas got get to the money
Five chains on they look at me funny
Showed up with the juice and the troops
Roll a 7 every time I shoot
She said, "why you have so many condoms with you?"
I said, "I'm a player to be honest with you"
Hublot, (Whoo!) so shiny
Mind you, my crew right behind me
Went shopping, could've bought an island
Talking money when I'm with Italians
Spilling purple on the red carpet
And I'm flyer than a nigga on a hang glider
4-5-6-7 chains on, just stay in your lane ho
Don't you like these A Wangs? Don't you like these gold fangs?
You a well-known flexer, I'm a young trendsetter
These hoes, they reckless, they slick, they messy
Three hoes freak dancing, on the loud singing acapella
Chain clang like heavy metal
Sremm killed the haters, God bless 'em

[Hook]

沒有彎曲地帶!

[- Swae李:]
沒有彎曲地帶,沒有彎曲帶
他們更懂,他們知道更好的
沒有彎曲地帶,沒有彎曲帶
他們更懂,他們知道更好的
獲得了一枚金牌和一個金表圈
我把它如此特別,現在亞豪嫉妒
怪胎鋤頭,有幾個,他們幾十或更好
我是一個潮流的引領者,我是一個拼命三郎!

[詩歌1 - Swae李:] Swae李某,李某Swae,這是相同的差異 

H2O,瘦肉,同事情 黑鬼扔集,群交 大家免費鏈中的幫派 

去過,因為我放下2 庫爾萌迪,五鏈上 

先生 T,他們的戒指上,說我他媽的名字浩 

呀,他們的鑽石太酷了,是啊,那老同學​​雷傻瓜 

從來沒有聽說過你,我所有的鋤頭,他們這麼粗魯 

的紋身都在我的兄弟們,顫音屁股個人 

不檢查我米那黑鬼,坐在我的Balmain的拉鍊 

有一個密閉的時間表,你他媽的婊子,正好碰到了她 

解僱,​​沒有租金,得到了充分的殺手A L 

在我的胸口像Magilla毆打 黑人,我是村里的大猩猩 

包聽起來像重金屬剛剛殺了仇敵,上帝保佑'時間[

[詩歌2 -斯利姆吉米:] 年輕黑鬼得去的錢 五鏈上,他們看著我好笑 

露面的果汁和部隊擲出7我每次拍 

她說:你為什麼有這麼多安全套嗎?” 

我說:我是一個球員跟你說實話” 

宇舶表,(喔!),所以閃亮 你要知道,我的工作人員後面我 

去了購物,可以買了一個小島 說到錢的時候我和意大利 

蔓延的紫色在紅地毯上 和我比宣傳單上的滑翔機黑鬼 

4-5-6-7鏈上,僅僅停留在你的車道豪 

難道你不喜歡這些一姓王?難道你不喜歡這些黃金的獠牙? 

你一個眾所周知的flexer,我是一個年輕的潮流 

這些鋤頭,他們魯莽,他們華而不實,它們凌亂 

三鋤頭發飆跳舞,就大聲唱阿卡貝拉 

鏈鏗鏘,如重金屬 Sremm打死仇敵,上帝保佑'時間[]

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()