No Type樣式Rae Sremmurd

"No Type"
 

[Intro - Swae Lee and Slim Jimmy:]
Yah
Bad bitches is the...(Yah)

[Hook - Swae Lee:]
I ain't got no type (Nah)
Bad bitches is the only thing that I like (Woo)
You ain't got no life (Nah)
Cups with the ice and we do this every night (Hey)
I ain't check the price (I got it)
I make my own money so I spend it how I like (Woo)
I'm just living life (Hey Hey)
And Let my momma tell it nigga I ain't living right (Yup)

[Verse 1 - Swae Lee:]
Chop the top off the Porsche, that's a headless horse
Extendo long as an extension cord
Bitch I ball like Jordan
And I play full court
And if you not my type then you know I got to keep this shit short
What you know about a check? What you got up in your pocket?
What you spending when you shopping, dawg?
Why you wanna go flex like you all in the mix?
Like you got some shit popping off
I got some models that you see up in the movies and they want to make a flick for the camera
Wanna be Kim Kardashian, heard I was living like a bachelor

[Hook]

[Verse 2 - Slim Jimmy:]
Spend it how I like (Yah)
Sinning every night (Yah)
Push-start the whip (Hey)
Brought it straight to life (For life)
Blowing on the kush (Blow)
Till I'm out of sight (I won't go)
I don't check the price (Bitch)
All I do is swipe (Woo)
She said, "Whats your type?" (Yah)
I said "I like what I like!" (Yah)
I don't second guess (Nah)
I just roll the dice (Keep it movin')
Keep your two cents (Hey)
Take your own advice (Hey)
I've been living life (Yah)
Like I live twice

[Hook]

[Outro:]
I ain't got no type [x2]
And Let my momma tell it nigga I ain't living right

無類型
 

[簡介- Swae李修身吉米:]

壞女人是...(耶)[- Swae李:】 我沒有得到任何類型(羅) 

壞女人,是我喜歡的唯一的事情(佑) 你是不會得到任何生命(羅) 

杯的冰,我們這樣做,每天晚上(嘿嘿) 

我是不是檢查的價格(我得到了它), 

我做我自己的錢,所以我花了它,我怎麼樣(佑) 

我只是活的生活(嘿嘿) 

讓我的媽媽告訴我的兄弟們是不是住右邊(是啊)[詩歌1 - Swae李:]砍頂掉了保時捷,這是一個無頭的馬 

Extendo只要一個擴展線 母狗我的球像喬丹 和我玩合議庭 

如果你不是我喜歡的類型,那麼你知道我必須保持這個狗屎總之 你知道檢查什麼?

你在你的口袋裡爬起來麼? 你消費什麼,當你購物,耶? 

為什麼你想要去撓你一樣都在混? 就像你有一些狗屎突然離開 

我得到了一些模型,你看到了在電影,他們希望以輕彈的相機 

想成為金·卡戴珊,聽說我是生活就像一個單身漢[

[詩歌2 -斯利姆吉米:] 花是我怎麼樣(耶) 犯罪每晚(耶) 

一鍵啟動鞭(嘿) 它直接帶來的生活(因為生命) 

吹上都庫什山脈(吹) 直到我看不見了(我不會去) 

我不檢查價格(母狗) 我所要做的就是刷(佑) 

她說,請告訴我你的類型?” (耶) 

我說:我喜歡我喜歡!” (耶) 我沒有第二個猜測(羅) 

我只是擲骰子(保持它居無​​定所), 

讓你的兩毛錢(嘿嘿), 把你自己的意見,(嘿嘿) 

我一直居住生活(耶), 像我住的兩倍[] [尾奏:】 

我沒有得到任何類型[X2] 

讓我的媽媽告訴我的兄弟們是不是生活的權利 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()