I'm Not The Only One我不是唯一的一個Sam Smith

"I'm Not The Only One"

You and me, we made a vow
For better or for worse
I can't believe you let me down
But the proof's in the way it hurts

For months on end I've had my doubts
Denying every tear
I wish this would be over now
But I know that I still need you here

[Chorus:]
You say I'm crazy
'Cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby
I know I'm not the only one

You've been so unavailable
Now sadly I know why
Your heart is unobtainable
Even though Lord knows you kept mine

[Chorus:]
You say I'm crazy
'Cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby
I know I'm not the only one

I have loved you for many years
Maybe I am just not enough
You've made me realize my deepest fear
By lying and tearing us up

[Chorus 2x:]
You say I'm crazy
'Cause you don't think I know what you've done
But when you call me baby
I know I'm not the only one

I know I'm not the only one
I know I'm not the only one
And I know...
I know I'm not the only one

 

我不是唯一的一個

你和我,我們發誓
無論是好是壞
,我不能相信你讓我失望
,但證明是在它傷害的方式 連續幾個月我有我的疑惑 否認的每一滴眼淚 

我想這將是結束了 但我知道,我還需要你在這裡[合唱:] 

你說我瘋了 因為你不認為我知道你做了什麼 

但是,當你叫我寶貝 ,我知道我不是唯一的一個 

去過所以無法可悲的是現在我知道為什麼 

你的心臟是無法得到的 即使上帝知道你一直礦[合唱:] 你說我瘋了 

因為你不認為我知道你做了什麼 但是,當你叫我寶貝 

我知道我不是唯一一個 我曾經愛過你很多年 也許我只是沒有足夠 

你使我意識到我最深的恐懼 通過撒謊,撕裂了我們[合唱2倍:] 

你說我瘋了 “的原因你不要以為我知道你做了什麼 

但是,當你叫我寶貝 ,我知道我不是唯一一個 

我知道我不是唯一的一個 ,我知道我不是唯一的一個 

我知道..  我知道我不是唯一一個 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()