貓王經典 Are You Lonesome Tonight

MP3下載

  •  
  • 今晚你寂寞嗎?貓王
  • 聽力課堂網www.tingclass.net
  • Are you lonesome tonight今晚你寂寞嗎?
  • Do you miss me tonight今晚你是否想我?
  • Are you sorry we drifted apart我們分手你是否難過?
  • Does your memory stray to a bright summer day是否還偶爾記得那個燦爛夏日
  • When I kissed you and called you sweetheart我吻著你,叫你甜心?
  • Do the chairs in your parlour seem empty and bare是否沒有我屋中便顯得空蕩?
  • Do you gaze at me there And picture me there是否注視門階想像著我在那裡?
  • Is your heart filled with pain你的內心是否充滿痛苦?
  • Shall I come back again我應該再回來嗎?
  • tTell me dear告訴我,親愛的?
  • Are you lonesome tonight今晚你寂寞嗎?
  • I wonder if you're lonesome tonight我想知道今晚你是否寂寞。
  • You know someone said that the world is a stage And we each must play a part你知道,有人說:這世界是個舞臺。每人都在扮演一個角色。
  • Faith had me playing in love With you as my sweetheart命運要我墜入情網,而你就是我的情愛。
  • Act one was, when we met第一幕即是我們相遇的時刻。
  • I love you at first glance我對你一見鍾情
  • You read your kines so cleverly And never missed a cue你的臺詞背的如此純熟,沒有絲毫差錯。
  • Then came back to You seemed to change, you acted strange第二幕你似乎變了,變得行為怪異。
  • And why I've never know至今我仍無法弄清為什麼。
  • Honey you lied, when you said you loved me親愛的,你騙我說你愛我。
  • And I had no cause to doubt you而我卻信以為真。
  • But I'd ather go on hearing your lies 但我寧願聽你撒謊,
  • Than to go on living without you 也不願失去你
  • Now the stage is bare 如今舞臺已經空蕩蕩。
  • And I'm standing there With emptiness all around 我仍然站在空蕩的舞臺上。
  • And if you won't come back to me 如果你還不回到我的身旁,
  • Then they can bring the curtain down 那麼,我們也就到此為止了
  • Is your heart filled with pain 你的心中是否充滿痛苦
  • Shall I come back again我應該再回來嗎
  • tell me dear 親愛的告訴我
  • Are you lonesome tonight今晚你寂寞嗎
  •  
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()