淚灑天堂 Tear in Heaven

 

Tear in Heaven

Would you know my name

if I saw you in heaven?

Would you feel the same

if I saw you in heaven?

I must be strong and carry on

'Cause I know I don't belong here in heaven...

 

Would you hold my hand

if I saw you in heaven?

Would you help me stand

if I saw you in heaven?

I'll find my way through night and day

'Cause I know I just can't stay here in heaven...

 

Time can bring you down,

time can bend your knees

Time can break your heart,

have you begging pleasebegging please...

Beyond the door there's peace I'm sure

And I know there'll be no more tears in heaven...

 

 

假如在天堂相遇,你是否會認得我?
假如在天堂重逢,一切是否依舊?
我必須堅強,必須繼續,
因為我知道,這天堂不屬於我。
假如在天堂相遇,你是否會握住我的手?
假如在天堂重逢,你是否會扶我站起?
我要日復一日,找尋方向,
因為我知道,這天堂不屬於我。
時間會讓你絕望,時間會使你屈膝。
時間會使你心碎,時間會讓你乞求。
跨過那道門,必定是一片祥和,
而我知道將不再有人淚灑天堂。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()