英語歌曲:邁克爾.傑克遜 You are not alone

邁克爾.傑克遜 You are not alone


you are not alone
michael jackson

another day has gone
i'm still all alone
how could this be
you're not here with me
you never said goodbye
someone tell me why
did you have to go
and leave my world so cold
everyday i sit and ask myself
how did love slip away
something whispers in my ear and says
that you are not alone
for i am here with you
though you're far away
i am here to stay
but you are not alone
for i am here with you
though we're far apart
you're always in my heart
but you are not alone
'lone,'lone
why,'lone
just the other night
i thought i heard you cry
asking me to come
and hold you in my arms
i can hear your prayers
your burdens i will bear
but first i need your hand
then forever can begin
everyday i sit and ask myself
how did love slip away
something whispers in my ear and says
that you are not alone
for i am here with you
though you're far away
i am here to stay
for you are not alone
for i am here with you
though we're far apart
you're always in my heart
for you are not alone
whisper three words and i'll come runnin'
and girl you know that i'll be there
i'll be there
you are not alone
for i am here with you
though you're far away
i am here to stay
for you are not alone
for i am here with you
though we're far apart
you're always in my heart
for you are not alone
for i am here with you
though you're far away
i am here to stay
for you are not alone
for i am here with you
though we're far apart

you're always in my heart

又一日過往 
我依然孤單 
怎會如此? 
你不在我的身邊 
你從不說再見 
誰能告訴我因緣 
你真得走嗎? 
我的世界一片淒涼 

每天坐下來問自己 
愛情怎會遠離 
冥冥之中有人貼耳低語: 
你並不會孤單 
我永伴你身旁 
不管你多遠 
我守候在天邊 

你不會孤單 
我永伴你身旁 
不管天涯海角 
你在我心間 
你不會孤單 

孤單啊孤單 
為什麼孤單 

幾天前的晚上 
我想我聽到了你哭泣 
呼喚我的到來 
緊擁你在懷間 
我聽到了你的祈願 
我願肩承你的負擔 
但先得執子之手 
方能偕老白頭 

每天坐下來問自己 
愛情怎會遠離 
冥冥之中有人貼耳低語: 
你並不會孤單 
我永伴你身旁 
不管你多遠 
我守候在天邊 

你不會孤單 
我永伴你身旁 
不管天涯海角 
你在我心間 
你不會孤單 

說出那三個字(我愛你) 
我將飛奔而來 
情人啊,我會常在你身邊 
常在你身邊 

你不會孤單 
我永伴你身旁 
不管你多遠 
我守候在天邊 
你不會孤單 
我永伴你身旁 
不管天涯海角 
你在我心間 
你不會孤單 

你不會孤單 
我永伴你身旁 
不管你多遠 
我守候在天邊 
你不會孤單 
我永伴你身旁 
不管天涯海角 
你在我心間 
你不會孤單

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()