This old man

This old man, he played one. He played knick-knack on my thumb 
.(Chorus) With a knick-knack, patty-whack. Give a dog a bone. 
This old man, he played two. He played knick-knack on my shoe 
This old man, he played three. He played knick-knack on my knee. 
This old man, he played four. He played knick-knack on my door. 
This old man, he played five. He played knick-knack on my hive. 
This old man, he played six. He played knick-knack on my sticks. 
This old man, he played seven. He played knick-knack up to heaven. 
This old man, he played eight. He played knick-knack on my gate. 
This old man, he played nine. He played knick-knack on my line. 
This old man, he played ten. He played knick-knack over again.

老人啊老人彈一曲在我的窗外敲一曲用玩具棍兒奏一曲送給狗兒骨頭一根老人啊老人蹣跚回家裡老人啊老人彈兩曲在我的腳邊敲兩曲用玩具棍兒奏兩曲送給狗兒骨頭一根老人啊老人蹣跚回家裡老人啊老人彈三曲在我的樹旁敲三曲用玩具棍兒奏三曲送給狗兒骨頭一根老人啊老人蹣跚回家裡老人啊老人彈四曲在我的門外敲四曲用玩具棍兒奏四曲送給狗兒骨頭一根老人啊老人蹣跚回家裡老人啊老人彈五曲在我的蜂房邊敲五曲用玩具棍兒奏五曲送給狗兒骨頭一根老人啊老人蹣跚回家裡老人啊老人彈六曲在我的籬笆外敲六曲用玩具棍兒奏六曲送給狗兒骨頭一根老人啊老人蹣跚回家裡老人啊老人彈七曲在高高的天堂敲七曲用玩具棍兒奏七曲子送給狗兒骨頭一根老人啊老人蹣跚回家裡老人啊老人彈八曲在我的盤邊敲八曲用玩具棍兒奏八曲送給狗兒骨頭一根老人啊老人蹣跚回家裡

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()