John Wayne-Lady Gaga

歌曲:John Wayne

專輯:Joanne(Deluxe)

歌手:Lady Gaga

專輯《Joanne》追本溯源,恰似回到貓王從鄉村走到搖滾而引領新的流行風暴那個時代,給人以洗盡鉛華的驚豔。這首《John Wayne》是最貼近往日Gaga的作品,有過去又有現在,是容不得矯作貶責的佳作。

科普: 約翰·韋恩,1907526日出生於美國愛荷華州,演員,以演出西部片和戰爭片中的硬漢而聞名。韋恩是那個年代所有美國人的化身:誠實、有個性、英雄主義。其作品《關山飛渡》蜚聲世界影壇,一生共出演181部,影響極大,是好萊塢有史以來最偉大的影星之一。

It's like I just love a cowboy

就像我喜歡牛仔

You know

你知道的

I'm just like I just I know it's bad

就像我也知道這不好

But I'm just like

但我就是喜歡

Can I just like hang off the back of your horse

能讓我為你解開馬背上的韁繩嗎

And can you go a little faster

這樣你能跑的快些嗎

3 am mustang speedin'

淩晨三點 駕駛野馬加速賓士

Two lovers headed for a dead end

相愛的兩人奔向末路

Too fast hold tight he laughs

速度太快 抓緊 他大笑

Runnin' through the red lights

沖過紅燈

Hollerin' over rubber spinnin'

車輪在轟轟咆哮

Big swig toss another beer can

一罐接著一罐 痛快暢飲

Too lit tonight prayin'

今晚熱情似火

On the moonlight

沐浴在月光之下

Every John is just the same

每個普通男人都一樣

I'm sick of their city games

我已厭倦了那一套都市遊戲

I crave a real wild man

我渴求真正狂野的男人

I'm strung out on John wayne

因此我癡迷于約翰韋恩!

Dat doo deet doe

Dat doo deet doe dat doo deet doe

Baby let's get high John wayne

讓我們盡情狂歡 約翰韋恩!

Dat doo deet doe

Dat doo deet doe dat doo deet doe

Baby let's get high John wayne

讓我們盡情狂歡 約翰韋恩!

Blue collar and a red state treasure

是工人 也是無價之寶

Love junkie on a three day bender

我們在狂歡中沉淪

His grip so hard eyes glare

他的臂膀如此強壯 目光如此迷人

Trouble like a mug shot

煩惱就這樣被一掃而光

Charged up 'cause the man's on a mission

幹勁十足 因為他正完成任務

12 ya the gears are shiftin'

不知疲倦 像齒輪不斷旋轉

He called I cried we broke

他呼喚 我哭喊 我們掙脫束縛

Racin' through the moonlight

穿過月光

Every John is just the same

每個普通男人都一樣

I'm sick of their city games

我已厭倦了那一套都市遊戲

I crave a real wild man

我渴求真正狂野的男人

I'm strung out on John wayne

因此我癡迷于約翰韋恩!

Dat doo deet doe

Dat doo deet doe dat doo deet doe

Baby let's get high John wayne

讓我們盡情狂歡 約翰韋恩!

Dat doo deet doe

Dat doo deet doe dat doo deet doe

Baby let's get high John wayne

讓我們盡情狂歡 約翰韋恩!

So here I go

我險入了

To the eye

你眼神的

Of the storm

風暴之中

Just to feel your love

只想感受你的愛

Knock me over

用力愛我吧

Here I go

我捲入了

Into our love storm

我們愛的風暴之中

Dat doo deet doe

Dat doo deet doe dat doo deet doe

Baby let's get high John wayne

讓我們盡情狂歡 約翰韋恩!

Dat doo deet doe

Dat doo deet doe dat doo deet doe

Baby let's get high John wayne

讓我們盡情狂歡 約翰韋恩

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()