《教父》主題曲speak Softly Love

《教父》主題曲speak Softly Love 歌詞


  Speak softly love and hold me warm against your heart

  輕聲訴情 擁我在你暖暖的心上

  I feel your words, the tender trembling moments start

  我感受你的言語 開始溫柔的顫動

  We're in a world, our very own

  我倆在同一個世界 只有我們倆

  Sharing a love that only few have ever know

  分享著鮮為人知的愛

  Wine coloured days warmed by the sun

  陽光溫暖了酒紅色的歲月

  Deep velvet nights when we are one

  當我兩合二為一時夜色深沉如絲絨

  Speak softly love so no one hears us but the sky

  輕聲訴情 只有天空聽得見我們

  The vows of love we make will live unitil we die

  我倆愛的誓約至死方休

  My life is yours and all because

  ]我的生命屬於你 因為

  You came into my world with love

  你以如此溫柔的愛走進我的世界

  So softly love

  如此溫柔的愛

  Wine coloured days warmed by the sun

  陽光溫暖了酒紅色的歲月

  Deep velvet nights when we are one

  當我兩合二為一時夜色深沉如絲絨

  Speak softly love so no one hears us but the sky

  輕聲訴情 只有天空聽得見我們

  The vows of love we make will live unitil we die

  我倆愛的誓約至死方休

  My life is yours and all because

  我的生命屬於你 因為

  You came into my world with love

  你以如此溫柔的愛走進我的世界

  So softly love

  如此溫柔的愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()