Klymaxx - I miss you我想念你

I thought I heard your voice yesterday
昨天,我以為我聽見了你的聲音
When I turned around to say that I loved you then I realize
於是,我轉過身去,說了聲:我愛你
And it was just my mind playing tricks on me
但我馬上明白那只是內心在愚弄自己

It seems colder lately at night夜深後似乎更冷了
And I try to sleep with the lights on我試著開燈入睡
Every time the phone rings每一次電話鈴響
I pray to God it's you我向上帝祈求是你打來的
I just can't believe that we're through
我始終不能相信我倆之間已經結束

*I miss you我想念你
There's no other way to say it我不得不這樣說
And I, I can't deny it我無法否認這感覺

I miss you我想念你
It's so easy to see I miss you and me我懷念我倆,那是如此顯而易見

Is it done and over this time這一次真的結束了嗎?
Have we really changed our minds我倆的想法是否不再相同
About each other's love 關於彼此的愛
All the feelings that we used to share還有我倆曾一起分享的感覺
I refuse to believe that you don't care我拒絕相信你根本不在乎

I miss you我想念你
There's no other way to say it我不得不這樣說
And I, I can't deny it我無法否認這感覺

I miss you我想念你
It's so easy to see 那是如此顯而易見
I've got to gather my senses together我得清醒把所有感受整理
I've been through worse kinds of weather我經歷過更惡劣的狀況
If it's over now, be strong如果惡劣已過去,堅強起來
I can't believe that you're gone我無法相信你已離去
I've got to carry on我得堅持下去

I miss you我想念你
It's driving me crazy這份思念使我瘋狂
I don't want to live without you沒有你,我也不想活著

I miss you我想念你
It's so easy to see I miss you and me我懷念我倆,那是如此顯而易見


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()