Perfect-Ed Sheeran

歌曲:Perfect

專輯:÷ (Deluxe)

歌手:Ed Sheeran

黃老板絕對是個暖男,聽說這首歌曲是寫給女朋友的。這是一首非常感人,非常溫馨的歌曲,很多小伙伴留言說,以后的婚禮一定要播這首歌曲。

I found a love for me

我找到屬於我的愛

Darlingjust dive right in and follow my lead

親愛的就墜入愛中跟着我來

WellI found a girlbeautiful and sweet

我尋得這么一個女孩漂亮窩心讓人愛

OhI never knew you were the someone waiting for me

我從沒想過你就是那個為我等候着的人

'Cause we were just kids when we fell in love

當我們最初愛上彼此時都還是個孩子

Not knowing what it was

不懂得愛的樣子

I will not give you up this time

但這一次我不會再讓愛流逝

But darlingjust kiss me slowyour heart is all I own

親愛的就慢慢吻着我你的心是我全部所得

And in your eyes you're holding mine

在你眼里我看到你也將我心占據着

BabyI'm dancing in the dark with you between my arms

親愛的在黑暗中我抱着你輕舞着

Barefoot on the grasslistening to our favorite song

赤腳踩在草地里聽着我們最愛的歌

When you said you looked a messI whispered underneath my breath

當你說你看起來糟透了我耳語聲輕過呼吸

But you heard itdarlingyou look perfect tonight

但你一定也聽到了我說的"你今晚看起來美極了"

Well I found a womanstronger than anyone I know

我尋得了這樣一個女人她堅強過所有的人

She shares my dreamsI hope that someday I'll share her home

她對我分享着她的夢想我希望有天我能許她個家

I found a loveto carry more than just my secrets

我尋得這樣一份愛對它慎重過我所有秘密

To carry loveto carry children of our own

攜着這份愛直到有我們自己的小孩

We are still kidsbut we're so in love

我們雖仍年少但卻如此深愛

Fighting against all odds

共同對抗所有逆境的未來

I know we'll be alright this time

我知道我們會一直深愛

Darlingjust hold my hand

親愛的就握着握手

Be my girlI'll be your man

做我的女孩讓我許你未來

I see my future in your eyes

在你眼中我看到美好的將來

BabyI'm dancing in the darkwith you between my arms

親愛的在黑暗中我抱着你輕舞着

Barefoot on the grasslistening to our favorite song

赤腳踩在草地里聽着我們最愛的歌

When I saw you in that dresslooking so beautiful

當我看到那一襲裙裝的你如此美麗

I don't deserve thisdarling you look perfect tonight

我忽覺形穢親愛的今晚的你是那般完美無比

BabyI'm dancing in the darkwith you between my arms

親愛的在黑暗中我抱着你輕舞着

Barefoot on the grasslistening to our favorite song

赤腳踩在草地里聽着我們最愛的歌

I have faith in what I see

我一直都相信我所感受到的

Now I know I have met an angel in person

我知道我身邊有了一位天使

And she looks perfectI don't deserve this

她看起來美極了美到讓我覺得自己不值得

You look perfect tonight

親愛的今夜的你是最完美的

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()