Lose My Mind失去我的心Brett Eldredge

You put me on a roller coaster, fly me on a plane
You send me to another planet, get inside my brain
I knew right when I met you, I would never be the same
But I let you take me over, girl, so I'm the one to blame

You make all my screws come loose
Got me perfectly confused
Always find a way to mess me up and drive me wild
I love the way you make me lose my mind
Lose my mind, oh

You make me crazy and I kinda like it
You show me that apple, girl, and I wanna bite it
So crazy that I gotta have it
And I never wanna get outta this straight jacket

You make all my screws come loose
Got me perfectly confused
Always find a way to mess me up and drive me wild
I love the way you make me lose my mind

I feel the walls closing in inside this padded room
Only good thing about it is I'm locked in here with you
I'm always watching you, wondering what you'll do next
But my favorite part about it is, is I always have to guess

You make all my screws come loose
Got me perfectly confused
Always find a way to mess me up and drive me wild
I love the way you make me lose my mind
Lose my mind
Lose my mind

你把我放在一個過山車,飛到我在飛機上
你送我去另一個星球,讓我的腦子裡
,我知道權當我遇見你,我永遠不會是相同的
,但我讓你帶我過來,女孩,所以我敢該受指責

你讓我所有的螺絲鬆動
它讓我完全糊塗
總能找到辦法來惹我,我瘋狂
我愛你讓我失去了我的心的方式
失去我的心,哦,

你讓我瘋狂,我還挺喜歡
你告訴我,蘋果,姑娘,我想咬它
如此瘋狂,我得有它
我再也不想得到失控這個直夾克

你讓我所有的螺絲鬆動
它讓我完全糊塗
總能找到辦法來惹我,我瘋狂
你讓我失去了我的腦海中,我愛的方式

我覺得牆壁收盤在這個軟墊房間裡面
只有一件好事呢是我被鎖在這裡與你
我一直看著你,想知道你會做下一個
,但我關於它最喜歡的部分是,是我總是有猜測

你讓我所有的螺絲鬆動
它讓我完全糊塗
總能找到辦法來惹我,我瘋狂
我愛你讓我失去了我的心的方式
失去我的心
失去我的心


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()