Like A Cowboy像牛仔Randy Houser



Like a Cowboy

"Like a Cowboy" was written by Houser, Randy / Long, William Brice.

  •  
  •  
  •  

Every time I fall I get back up again
Cinch my saddle up and find me another wind
Let it take me where it wants to go
Another one horse town, another damned old rodeo

I know this life is crazy
But I'll be home soon baby

I'll ride in on a sunny day,
Sing you a song, steal your heart away
Like a cowboy
Hang my hat like I'm here for a while
Kick off my boots and drive you wild, like a cowboy
Well baby you know I can't stay long
You wake up, I'll be gone
Until then I'll hold on, like a cowboy

I keep your picture tucked inside my old hat
It brings me luck, I need a bunch of that
This midnight winding road runs through my blood
I can't give it up, like I said I would

I know it's hard on you but like I always do

I'll ride in on a sunny day,
Sing you a song, steal your heart away
Like a cowboy
Hang my hat like I'm here for a while
Kick off my boots and drive you wild
Like a cowboy
Well baby you know I can't stay long
You wake up, I'll be gone
Until then I'll hold on, like a cowboy

I'll ride in on a sunny day,
Sing you a song, steal your heart away
Like a cowboy
Hang my hat like I'm here for a while
Kick off my boots and drive you wild
Like a cowboy, like a cowboy
Like a cowboy, like a cowboy

Every time I fall I get back up again
Cinch my saddle up and find me another wind

Songwriters
Houser, Randy / Long, William Brice

這是很好的分享

  

打印正確的

像牛仔

像牛仔被寫了豪澤,蘭迪/龍,威廉布萊斯。

  •  
  •  
  •  

每次我跌倒我爬起
不在話下我鞍起來,你再給我找風
讓它帶我在那裡想要去
另外一個馬鎮,另一個該死的老圈地

我知道這輩子是瘋了
,但我很快就會回家寶貝

我會騎在一個陽光明媚的日子,
你唱的一首歌,偷你的心臟遠
像牛仔
掛我的帽子像我這裡一段時間
脫掉我的靴子和驅動你瘋狂,像牛仔
好寶貝,你知道我不能留長
你醒來,我將離去
之前,我就堅持不住了,像牛仔

我把你的照片在我的舊帽子夾著
它給我帶來好運,我需要一堆的
這午夜的盤山公路通過我的氣血運行
,我不能放棄,就像我說我願意

我知道這很難對你,但就像我一直做的

我會騎在一個陽光明媚的日子,
你唱的一首歌,偷你的心臟遠
像牛仔
掛我的帽子像我這裡一段時間
脫掉我的靴子,並開車送你瘋狂
像牛仔
哦,寶貝,你知道我可以'T留長
你醒來,我將離去
之前,我就堅持不住了,像牛仔

我會騎在一個陽光明媚的日子,
你唱的一首歌,偷你的心臟遠
像牛仔
掛我的帽子像我這裡一段時間
脫掉我的靴子,並開車送你瘋狂
像牛仔,像牛仔
像牛仔,像牛仔

每次我跌倒我爬起

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()