Drinking Class飲酒類Lee Brice

Drinking ClassWe’re up when the rooster crows
Clock in when the whistle blows
Eight hours tickin’ slow

And then, tomorrow, we’ll do it all again.

I’m a member of a blue collared crowd
They can never, naw they can’t keep us down.

If you gotta, gotta label me,
Label me “Proud”

I belong to the drinking class.
Monday through Friday man,
We bust our backs,
So, if you’re one of us
Raise your glass!
I belong to the drinking class.

We laugh, we cry, we love
Go hard when the going’s tough
Push back, come push and shove
Knock us down, we’ll get back up again and again.

I’m a member of a good timing crowd
We get rowdy, we get wild and loud

If you gotta, gotta label me,
Label me “Proud”

I belong to the drinking class.
Monday through Friday man,
We bust our backs,
So, if you’re one of us
Raise your glass!
I belong to the drinking class.

We all know why we’re here
A little fun, a little music
A little whiskey, a little beer
We’re gonna shake off those long week blues,
Ladies, break out your dancing shoes.

It don’t matter what night it is,
It’s Friday, it’s Saturday, it’s Sunday
I just wanna hear you say it,
I just wanna hear you say it,
Just sing it with me:

We belong to the drinking class.
Monday through Friday man,
We bust our backs,
So, if you’re one of us
Raise your glass!
We belong to the drinking class.

We belong to the drinking class.
Monday through Friday man,
We bust our backs,
So, if you’re one of us
Raise your glass!
We belong to the drinking class.

飲酒類

我們起來的時候雞叫
鐘時,哨聲吹起
八小時tickin' 然後,明天,我們將做這一切了。 

我是一個藍色領人群的成員 ,它們可能不會,瑙他們不能讓我們下​​去。 

如果你得,得我的標籤, 標籤我驕傲 我屬於飲酒類。 

從星期一到星期五的男人, 我們胸圍​​我們的背上, 

所以,如果你是我們的一員 舉起你的玻璃! 

我屬於飲酒類。 我們笑,我們哭了,我們的愛情 

去努力的時候去的強硬 向後推,推來搡 

敲我們失望,我們將重新站起來連連。 我的會員一個良好的時機人群 

我們得到粗暴,我們得到野生和響亮 

如果你得,得我的標籤, 標籤我驕傲 我屬於飲酒類。 

到週五的人週一 我們胸圍​​我們的背上, 

所以,如果你是1對我們 舉起酒杯! 我屬於飲酒類。 

我們都知道為什麼我們在這裡 一點點的樂趣,一點點的音樂 

一點點威士忌,一點啤酒 我們會擺脫那些漫長的一周藍色, 

女士們,打出來。你的舞鞋, 這並不重要,這是夜晚, 

今天是星期五,它是星期六,這是星期天 

我只想聽到你說了吧, 我只是想听你說出來, 

只是和我一起唱: 我們屬於飲酒類。 

到週五的人週一 我們胸圍​​我們的背上, 

所以,如果你是我們的一員 舉起酒杯! 我們屬於飲酒類。 

我們屬於飲酒類。 到週五的人週一 我們胸圍​​我們的背上, 

於是,如果你是我們的一員 

舉起酒杯!我們屬於飲酒類。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()