讚美耶穌基督歌曲:Yes Lord Yes
Lynn Keesecker
© 1983 Manna Music, Inc./ASCAP

CHORUS
I'll say yes Lord yes
To Your will and to Your way
I'll say yes Lord Yes
I will trust You and obey
When Your Spirit speaks to me
With my whole heart I'll agree
And my answer will be yes Lord yes

Lord I give You all the glory
For all You've given me
You have filled my life until I overflow
All I have is Yours to use
In any way You choose
You are Lord of all so how can I say no

If I never knew the fullness of living in Your will
I would never know how rich my life could be
For my willingness to serve
Is the least that You deserve
For the blessings You have showered over me

Yes (echo) Yes (echo) Yes (echo)
To the Spirit's call
We need not fear at all
If we start by saying
Yes (echo) Yes (echo) Yes (echo)
Harden not your heart
Giving all you are
Start by saying

合唱

 我會說是主是 

你的意願,並以你的方式 ,

我會說是的耶和華是

 我會信任你,

服從 你的時候聖靈對我說話

 用我的整個心臟,

我會同意 我的回答將是是的,

主是 主,我給你所有的榮耀

 對於所有你給了我 你已經填滿了我的生活,

直到我溢出 我只有你的使用

 在任何方式你選擇

 你是萬物之主這樣我怎麼能說不 

如果我從來不知道生活在你的意志的豐滿

 我永遠不會知道如何豐富了我的生活可能是

 因為我的意願,為 的是至少這是你應得 

就祝福你洗完澡了我

 是(迴聲)

是(迴聲)

是(迴聲) 

聖靈的召喚 ,

我們不必害怕,

 如果我們開始說

 是(迴聲)

是(迴聲)

是(迴聲)

 哈登不是你的心臟

 給所有你是 說開始 >

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()