Hush Hush(Avril Lavigne)

艾薇兒·拉維尼(Avril Lavigne)是一名來自加拿大的著名唱作女歌手、朋克公主及演員,在全球多個國家享譽盛名,亦是21世紀以來全球銷量最高的歌手之一。

2002年以《Sk8er Boi》一曲成名。其後的專輯《Let go》與《The Best Damn Thing》在各地均有較高的銷量。2006年入選《加拿大商業雜誌》在好萊塢最有影響力的加拿大人(排行第17位)。

 

Hush Hush
Hush, hush
Shh
Hush, hush
I didn't mean to kiss you
You didn't mean to fall in love
I never meant to hurt you
We never meant for it to mean this much
Hush, hush, now
I wanna to keep you
Forever next to me
You know that I still do
And all I wanted was to believe
Hush, hush, now
So go on, live your life
So go on, say goodbye
So many questions
But I don't ask why
So this time I won't even try
Hush, hush, now
Mmh
Hush, hush, now
When I try to forget you
I just keep on remembering
What we had was so true
And somehow we lost everything
Hush, hush, now
(Hush, hush, now)
So go on, live your life
So go on, say goodbye
So many questions
But I don't ask why
So go on, live your life
So go on, say goodbye
So many questions
But I don't ask why
Maybe someday
But not tonight
Hush, hush, now
(Hush, hush, now)
(Hush, hush, now)
Don't, don't, don't you ever say a word (word)
Of what you ever thought you heard (heard)
Don't you ever tell a soul
But you know

I tried to hide, but I still believe
We, That we were always meant to be
And I can't ever let you go
Hush, hush, now
So go on, live your life
So go on, say goodbye
So many questions
But I don't ask why
So go on, live your life
So go on, say goodbye
So many questions
But I don't ask why
Maybe someday
But not tonight
Hush, hush, now
Mmh
Hush, hush, now
Mmh
Hush, hush
噓噓 噓噓
我不是故意要吻你
你不是故意要愛上
我從未想過要傷害你 ,
我們從來就不是為它意味著這麼多
噓噓現在 我想保持你
永遠在我身邊
你知道,
我還是做 所有我想要的是相信
噓噓現在 這樣下去,
你的生活 如此下去,
說再見 這麼多的問題,
但我不要問為什麼
那麼這個時候我什至不會嘗試
噓噓現在 噓噓現在
當我試著去忘記你
我只是不停的想起
我們曾經是那麼的真實 ,
但我們的某處失去了一切肅靜肅靜現在
(噓噓了) (合唱) 這樣下去,
你的生活 這麼下去,
說再見 這麼多的問題,
但我不問為什麼 這麼下去,
你的生活 如此下去,
並說再見了 這麼多的問題,
但我不問為什麼 也許有一天,
但不是今晚現在噓噓 (現噓噓)(×2)
不要,不要,
不要你曾經說一個字,
字 什麼你有沒有想過你聽說過,
聽說你從來不告訴任何人
但是你知道 我試圖隱藏,
但我仍然相信 我們,
我們總是希望成為,
是 ,
但我永遠不會去的,
沒有 現在噓噓 (合唱) 這樣下去,
你的生活 如此下去,
並說再見 這麼多的問題,
但我不問為什麼 這麼下去,
你的生活 如此下去,
並說再見了 這麼多的問題,
但我不問為什麼 也許有一天,
但不是今晚噓噓現在 噓噓現在 噓噓...

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()