99首適合練習聽力的英文歌在雨中哭泣 Crying In The Rain

Crying In the Rain
選在雨中哭泣
I'll never let you see
我決不會讓你看見
The way my broken heart is hurting me
我破碎的心在傷害我的那種表情
I've got my pride and I know how to hide
我有自尊心,知道怎樣掩飾
All my sorrow and pain
我所有的悲痛傷心
I'll do my crying in the rain
我會選在雨中哭泣
If I wait for cloudy skies
假如我等到陰雨天氣
You won't know the rain from the tears in myeyes
你就分辨不出雨水或我眼裡的淚水
You'll never know that I still love you
你永遠也不會知道我仍然愛你
So though the heartaches remain
這樣,雖然依舊傷心
I'll do my crying in the rain
我會選在雨中哭泣
Raindrops falling from heaven
從天國落下的雨滴
Could never wash away my misery
絕不能洗刷掉我的悲戚
But since we're not together
因為我們不在一起
I'll look for stormy weather
我會挑暴雨的天氣
To hide these tears I hope you'll never see
以掩蓋淚水,但願你永遠不會看破這情景
Someday when my crying's done
有一天當我的哭泣圓滿告成
I'm gonna wear a smile and walk in the sun
我有意披掛笑臉在陽光下散心
I may be a fool
我也許是個傻瓜
But till then,darling,you'll never see me complain
然而直到那時,親愛的,你絕不會看到我委屈
I'll do my crying in the rain
我會選在雨中哭泣
I'll do my crying in the rain
我會選在雨中哭泣

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()