I just fall in love again-Anne Murray  再次墬入情網 

Dreaming, I must be dreaming 在夢裡, 我一定是在夢裡吧 
Or am I really lying here with you? 難道我真的和你一起躺在這裡嗎 
Baby, you take me in your arms 寶貝 你把我摟在你懷裡 
And though I'm wide awake 儘管我已經完全醒來了 
I know my dream is coming true 我知道我的夢想實現了 

And Oh --- I just fall in love again 我又再一次的戀愛了 
Just one touch and then it happens e- very time 
只要一個撫慰每一次都像戀愛了 
There I go--- I just fall in love again 就這樣我又再一次的戀愛了 
And when I do--, I can't help myself 而當我這樣想時我無法不讓 
I fall in love with you 我自己愛上你 


Magic, it must be magic 魔法 ,它一定是魔法吧 
The way I hold you 就在我緊抱著你時 
when the night just seems to fly 夜晚看似輕飄飄地飛翔 
Easy, for you to take me to a star 你輕易地將我帶去星星上 
Heaven is that moment 所謂天堂就是那一刻 
when I look into your eyes. 當我看著你的眼睛時 

And Oh --- I just fall in love again 我又再一次的戀愛了 
Just one touch and then it happens e- very time 
只要一個撫慰每一次都像戀愛了 
There I go -- I just fall in love again 就這樣我又再一次的戀愛了 
And when I do, I can't help myself 而當我這樣想時我無法不讓 
I fall in love with you 我自己愛上你 
I Can't help myself I fall in love with you 無法不讓我自己愛上你

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()