Faith信仰Calvin Harris (凱文哈里斯)

Faith

from Motion

 Motion Other Album Songs


"Faith" is track #1 on the album Motion.

 Edit

"Faith" is track #1 on the album Motion.

 

For Example...

What chart rank did the song debut? What is


the song about? Has it won any awards?, etc.

 

Cancel Submit

Thank You For Your Submission

Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

  •  
  •  

[Verse:]
I need a little space in my mind
I need that little hope I can find
I need a little, I need a little faith
Is that too much to ask for?
I need to feel my soul come alive
I need to feel the strength to get by
I need a little, I need a little faith
Is that too much to ask for?
To much to ask for, too much to ask for, to much to ask for?

[Verse:]
I need a little space in my mind
I need that little hope I can find
I need a little, I need a little faith
Is that too much to ask for?
I need to feel my soul come alive
I need to feel the strength to get by
I need a little, I need a little faith
Is that too much to ask for?
Too much to ask for, too much to ask for, too much to ask for?

[Bridge:]
I need a little faith
I need a little faith
I need a little faith
Is that too much to ask for?

[Bridge:]
I need a little faith
I need a little faith
I need a little faith
Is that too much to ask for?
To much ask for, too much ask for, to much ask for?

信仰

運動

 運動 其他專輯歌曲


 “信仰是道#1上張專輯的運動。

 編輯

信仰是道#1上張專輯的運動。

 

例如...

什麼級別的圖表做了出道歌曲?究竟是什麼?這首歌?它已經贏得了?任何獎項等。

取消 提交

感謝您的提交

您的出台將出現一次它已被認為是真棒我們的團隊的嚮導。

  •  

[詩:
我需要一點點的空間在我的腦海
,我需要說一點希望我能找到
我需要一點點,我需要一點點的信心
是不是要求太多了?
我需要感覺我的靈魂活了過來
,我需要去感受實力得到了
我需要一點點,我需要一點點的信心
是不是要求太多了?
要多問了,太多的要求,以過分的要求麼?

[詩:
我需要一點點的空間在我的腦海
,我需要說一點希望我能找到
我需要一點點,我需要一點點的信心
是不是要求太多了?
我需要感覺我的靈魂活了過來
,我需要去感受實力得到了
我需要一點點,我需要一點點的信心
是不是要求太多了?
過分的要求了,太多的要求,過分的要求嗎?

[橋:
我需要一點點的信心
,我需要一點信心
,我需要一點點的信心
是不是要求太多了?

[橋:
我需要一點點的信心
,我需要一點信心
,我需要一點點的信心
是不是要求太多了?
要多問,太多的要求,以多要求什麼呢?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()