Cadmium - Melody

 

I can only imagine

我只能想像

How it is to be with you

跟你在一起的感覺

From the first day I saw your face

自從第一天看見你的臉龐

I knew this love was true

我就知道,我們是彼此的真愛

But you’re already taken

但你卻早已有人疼愛

Nothing I can do

我無能為力

So I can only imagine

所以我只能空想

How it is to be with you

跟你在一起的感覺

I can only imagine us both loving through the night

我只能獨自空想我們夜晚的纏綿

I can only imagine us together side by side

我只能獨自空想我們彼此擠在一起

I can only imagine we’re dancing in the moonlight

我只能獨自空想我們在月光下跳著舞

I can only imagine (I can only imagine)

我只能獨自空想,我只能獨自空想

I want to know

我想知道

If you will be My favourite song

你是否能成為我最愛的一首歌

My little melody

我獨有的一段旋律

If we could be A symphony

若我們能共譜一首交響曲

Then we would be a perfect harmony

我想我們會是最美的和聲

I don’t want to live this way

我不想這樣活著

I really wish we never knew

我多希望我們不曾認識

Out of silence and out of mind

陷入無聲的寂靜與失去理智

I don’t want to be with you

我不想跟你在一起

But the next time I saw your face,

當我下一次見到你時

Nothing I can do

我無能為力

Just have to face the truth

只能面對這個現實

All I want is to be with you

我只想跟你在一起

I can only imagine us both loving through the night

我只能獨自空想我們夜晚的纏綿

I can only imagine us together side by side

我只能獨自空想我們彼此擠在一起

I can only imagine we’re dancing in the moonlight

我只能獨自空想我們在月光下跳著舞

I can only imagine (I can only imagine)

我只能獨自空想,我只能獨自空想

I want to know

我想知道

If you will be My favourite song

你是否能成為我最愛的一首歌

My little melody

我獨有的一段旋律

If we could be A symphony

若我們能共譜一首交響曲

Then we would be a perfect harmony

我想我們會是最美的和聲

I want to know

我想知道

If you will be My favourite song

你是否能成為我最愛的一首歌

My little melody

我獨有的一段旋律

If we could be A symphony

若我們能成為一首交響曲

Then we would be…

那麼我們將成為…

arrow
arrow
    文章標籤
    Cadmium
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()